Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران در مورد اثرات کاهش ساعات اداری بر روند خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه ها مطالبه گری داریم و کوتاهی در روند خدمت رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه های خاطی برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران برای کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا است و تقلیل ساعت نباید هیچ خللی در روند خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

محسنی بندپی ادامه داد: بر اساس بررسی علمی و کارشناسانه و مطابق با تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان تهران به منظور حفظ سلامت کارمندان و توقف فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری ادارات، زمان اختصاص یافته به ناهار در مجموع کاهش ساعات لحاظ شده، از این رو ساعات اداری از ۸ تا ۱۳ تقلیل پیدا کرد تا ضمن کاهش بار ترافیکی، میزان ترددها نیز به حداقل برسد و گام جدی جهت مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته شود.

استاندار تهران با تاکید بر اولویت خدمت رسانی به مردم گفت: دغدغه مندی و مطالبه گری برای ارائه خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان و دستگاه های اداری استان است؛ از این رو مدیران و کارشناسان برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند و تقلیل ساعات اداری به هیچ وجه نباید در این فرآیند اثر منفی داشته باشد.

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تا روز ۱۲ اسفند تعداد کل مبتلایان قطعی به یک هزار و ۵۰۱ نفر، فوتی‌ها به ۶۶ نفر رسیده و ۲۹۱ نفر نیز بهبود یافته است.

در این مدت مسئولان وزارت بهداشت به صورت کرات بر لزوم استفاده از اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده و دستکش و شستشوی مداوم دست ها تاکید کرده اند و بارها خواستار خودداری مردم از خروج از منزل شده اند تا به این طریق از سیر صعودی شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

به همین منظور نیز طی دو هفته گذشته فعالیت تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و مدارس در اغلب استان های کشور تعطیل شده است و مسئولان امور شهری نیز اقدام به ضد عفونی مستمر اتوبوس ها و قطارهای مترو کرده اند.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران شهرداری تهران تغییر ساعت کاری ادارات ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران شهرداری تهران خدمت رسانی به مردم ویروس کرونا ساعات اداری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید