Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی خرداد- رضا رئیسی: این روزها کلیپ اقدام نامتعارف دو نفر در حرم حضرت امام رضا (ع) در مشهد و حرم حضرت معصومه (س) در قم در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و همزمان با آن فردی چون مسیح علینژاد با آن سوابق مشعشع در تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی با باز نشر این کلیپ ها به سوء استفاده تبلیغاتی علیه نظام پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خرداد،در طول چند سده اخیر نمونه های فراوانی از نفوذ عوامل استعمار با پوشش دینی و ظواهر مذهبی در تاریخ تشییع داشته ایم که بعد از ده ها  خط و ربط اتصال و ماموریت ویژه این ماموران زبده برای تخریب باورهای اصیل دینی در قالب پوشش مذهبی هویدا شده و تعجب و بهت همگانی را در پی داشته که چگونه و با چه دقت و ظرافتی سال های سال افرادی ظاهر الصلاح با هدف مشخص و به شکل نامحسوس و زیر پوستی برنامه های تخریبی خود را به پیش برده و خود را باورمند و مخلص و معتقد به مقدسات و باورهای مذهبی نشان می دادند در حالیکه ماموریت آنان چیزی جز صدمه و ثلمه به ارکان مقدسات و باورهای ناب و اعتقادات مذهبی مردم نبوده است.

افرادی که در ادبیات امام راحل از آنان به عنوان آخوند انگلیسی یاد شده است و از حق نگذریم در کار خود حرفه ای و کاربلد بوده اند.

در ابتدای انقلاب و پس از بازداشت عوامل رژیم منحوس پهلوی و ماموران سازمان اطلاعات و امنیت کشور ملقب به ساواک، در اعترافات تلویزیونی مشاور امنیتی رئیس ساواک نکات جالب توجه ای مطرح شد.
او در بخشی از اعترافات خود به طرحی اشاره می کند با عنوان طرح «ماهان»که ماموران موساد آن را به عوامل ساواک ارائه داده بودند تا از طریق آن با عملیات روانی و ایجاد انحراف مذهبی و سست کردن اعتقادات مردم در زمانی که انقلاب ایران به تدریج نضج می گرفت، این باورها دچار خدشه و آسیب شده و دامنه تحرکات مذهبی مهار شود.

او در این اعترافات  پیرامون مختصات و نحوه عملکرد ساواک در این طرح، می گوید: این طرح برای سست کردن باورهای مردم با ترویج خرافات مذهبی عمل می کرد، چرا که بعدتر می شد خرافات را به سادگی رد کرد و به موازات آن اعتقادات مذهبی مردم نیز سست می شد. او تاکید می کند که این طرح در زمان نخست وزیری ازهاری اجرایی شد، او می گوید که دولت در آن زمان مبلغ بیست میلیون تومان در اختیار ساواک گذاشت و بخش عظیمی از این مبلغ به روحانی نماها داده شد تا در این مورد تبلیغ کنند.
او در مورد موارد اجرایی به خواب نما شدن یک روحانی اشاره می کند که در خواب امام رضا (ع) را می بیند که به او می گوید که به شاه کمک کنید..... اما جالب ترین بخش شاید جایی باشد که او تاکید می کند که یکی از اقدامات ساواک در این طرح القایی از سوی موساد، ترویج این اتفاق بود که عکس امام خمینی را در ماه دیدند و به ترویج این ادعا پرداختند.

در کنار موساد البته سرویس های جاسوسی انگلیس سابقه ای بس طولانی تر در این زمینه دارند و این روزها نیز برخی روحانیون نام آشنا مظهر ارتباطات خاص و القای عقاید دگم و متحجرانه و خرافی در بستر تشییع هستند که صادق شیرازی از چهره های نام دار آن به شمار می آید و جالب اینجاست که فردی که اقدام به لیس زدن ضریح مقدس امام رضا (ع) نمود و کلیپ او دست به دست شده و خانم علینژاد هم سریعا آن را بازتاب داده و رویش مانور داد، از مقلدان و ارادتمندان جناب صادق شیرازی است که تصاویر حضور او در محضر این روحانی هم پس از این اتفاق انتشار یافته است.
جال آنکه فردی که در قم و در کنار مضجع شریف حضرت معصومه دست به این اقدام زد نیز در کلیپی مدعی شده که این کار ضد انقلاب است و به آنها بده و بیراه می گوید و البته نمی گوید که چرا چنین اقدام نامتعارف و بی سابقه ای که هیچ پایه دینی و آداب زیارتی در آن نبوده و مسبوق به سابقه نیست آنهم در چنین فضایی که همه با حساسیت روی این موارد متمرکز هستند، انجام پذیرفته است؟؟!!
آیا می توان کوچکترین شک و شبهه ای از غرض مندانه بودن این اقدامات و ضد دینی بودن آن البته با نمایه مذهبی و شعاری مشاهده کرد؟ آیا خط و ربط این افراد با دست های پشت پرده و دشمنان قسم خورده هویدا خواهد شد؟
البته هر دو فرد دستگیر شده اند اما خوب است فراتر از این برخوردهای دفعی و آنی به ریشه ها و اهداف این جماعت مقدس نما اما بی دین و غرض مند توجه کرده و با آگاهی بخشی عمومی و خرافه زدایی مانع از نتیجه بخشی این دست اقدامات سخیف و جهت دار برای صدمه و آسیب به اعتقادات و باورهای مردم شد و ساحت دین حنیف را از این دروغ ها و عاریه های زاید پاک کرد.

 
برچسب ها: قم ، مشهد ، کرونا ، ضریح ، لیس زدن ، اقدام نامتعارف ، قم ، بازداشت ، ساواک ، موساد ، انقلاب

منبع: خرداد

کلیدواژه: قم مشهد کرونا ضریح لیس زدن اقدام نامتعارف قم بازداشت ساواک موساد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، طبق رسم و سنت هفتاد ساله، پیرغلامان اهلبیت، بازاریان و هیات مذهبی شیراز در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در مسجد مکتب جعفری به عزاداری پرداختند.
بانی این مراسم گفت: در مراسم امروز ابتدا دعای ندبه و زیارت جامعه قرائت شد و سپس مداحان در سوگ شهادت امام جعفر صادق به مدیحه سرایی پرداختند.
شهدوشت شیرازی افزود: تلاش می‌کنیم این مسیر هفتاد ساله را نسل به نسل منتقل کنیم و ادامه دهنده این سنت مذهبی باشیم.
امام جعفر صادق (ع) ۲۵ شوال سال ۱۴۸ هجری قمری در سن ۶۵ سالگی به دستور منصور دوانیقی (خلیفه عباسی) به شهادت رسید.
مدفن مطهر این امام معصوم (ع) در قبرستان بقیع در مدینه منوره است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند