Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-05@00:24:36 GMT

راه‌اندازی ۸ تیم واکنش سریع در پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۷۷۳۲

راه‌اندازی ۸ تیم واکنش سریع در پارس جنوبی

مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس از تشکیل و راه‌اندازی هشت تیم واکنش سریع در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی گفت: براساس این مصوبه تیم واکنش سریع (یک تیم برای مناطق عملیاتی پارس یک و پارس کنگان و یک تیم برای منطقه پارس سه) در منطقه ویژه پارس، دو تیم در شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی، دو تیم در شرکت نفت و گاز پارس (یک تیم مستقر در تأسیسات خشکی و یک تیم هم در سکوهای گازی) ، یک تیم در شرکت پایانه‌های نفتی ایران (پایانه میعانات گازی پارس جنوبی) تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همسو با اجرای مصوبه‌های چهارمین نشست کمیته عالی شرایط اضطرار مقابله با ویروس کرونا در منطقه ویژه پارس، گروه‌های واکنش سریع برای مهار شیوع بیماری کرونا مطابق با دستورعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل و راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: دیگر پتروشیمی‌های مستقر در منطقه نیز مؤظف به تشکیل و راه‌اندازی تیم‌های جداگانه واکنش سریع شدند که با تشکیل آنها، تعداد تیم‌های واکنش سریع تا دو روز آینده به بیش از ۲۰ تیم افزایش خواهد یافت.

موسوی گفت: این گروه‌ها با تأیید بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و دریافت آموزش‌های لازم، خدمات‌رسانی عملیاتی خود را به شاغلان در پارس جنوبی بر اساس دستورعمل‌های تدوین‌شده آغاز می‌کنند.

مدیر ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه پارس اظهار کرد: طبق دستورعمل ابلاغی، امکانات و سرمایه انسانی برای تشکیل تیم واکنش سریع با مشارکت مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت‌های مستقر در منطقه شامل یک دستگاه خودرو آمبولانس یا وانت، یک نفر کارشناس بهداشت محیط آموزش‌دیده، یک نفر کارشناس پرستاری، تجهیزات گندزدایی و مواد ضدعفونی و وسایل تجهیزات حفاظت فردی برای استفاده کارشناسان و تحویل به کارکنان در معرض خطر ابتلاست.

منبع: شانا

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت نفت و گاز پارس منطقه ویژه پارس تیم واکنش سریع پارس جنوبی راه اندازی یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در منطقه امامزاده ابراهیم شفت در استان گیلان در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر) نوشت: «به استاندار ‎گیلان گفتم سریع‌تر خودش را به ‎شفت برساند. سریع اقدامات لازم برای کاهش درد مردم باید انجام شود. هرچند حادثه سنگینی بود اما خدا را شکر کسی آسیب ندید. دستورات لازم صادر شده است.»

آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی ببینید | تصاویر هولناک جدید از بقایای آتش‌سوزی در گیلان | اینجا دیگر ویرانه است!

کد خبر 848916 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور استان گیلان خبر مهم آتش‌ سوزی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی