Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب، قوانین بین‌المللی و ظرفیت‌های سایر کشورها را از جمله ظرفیت‌هایی دانست که به نفع مسلمانان هند می‌شود از آنها استفاده کرد.

حجّت‌الاسلام سیّدمحمّدصادق کاظمی، سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به حملات وحشیانه به مسلمانان هندی از سوی هندوهای افراطی و سکوت دولت این کشور گفت: ماجرای هند ماجرای امروز و دیروز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل‌تر هم در کشمیر، شاهد اتفاقات فجیعی بودیم، امّا امروز در مناطق اصلی‌تر هند این حوادث رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر دستگاه دیپلماسی ما پیش از این راهکاری را برای مسائل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از قبیل اتفاقات هند ارائه می‌کرد، این مشکلات حل می‌شد.

کاظمی با بیان اینکه در دولت‌های گذشته و دولت فعلی، راهکارهایی برای حل مشکلاتی از قبیل مشکل مسلمانان هند، پیگیری شده است، گفت: اینکه این راهکارها به سرانجام نرسیده است، نشان می‌دهد که دستگاه دیپلماسی ما، قدری جدی تر و قوی تر باید وارد شود.

سخنگوی جمعیت رهپویان با بیان اینکه ماجرای آزار و اذیت مسلمانان هند باید ریشه‌ای حل شود، تصریح کرد: اینکه حقوق مسلمانان در هند چطور باشد و چطور متناسب با حقوق اقلیت‌های مذهبی به رسمیت شناخته شود، موضوعی است که باید حل شود.

کاظمی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی باید برنامه مدون و جامعی را ارئه کند و در آن بر حقوق شهروندان هندی مسلمان تأکید کند.

وی با بیان اینکه مطالبه ما از دستگاه دیپلماسی این است که حتماً ماجرای هند را پیگیری کند،‌ تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی می‌تواند از ظرفیت‌های متعدد و متکثری که در عرصه بین‌الملل وجود دارد استفاده کند.

کاظمی، قوانین بین‌المللی و ظرفیت‌های سایر کشورها را از جمله ظرفیت‌هایی دانست که به نفع مسلمانان هند می‌شود از آن‌ها استفاده کرد.

سخنگوی جمعیت رهپویان تصریح کرد: ما دستگاه دیپلماسی را متهم نمی‌کنیم بلکه خواستار این هستیم که جدی‌تر و با توان بیشتر، ماجرای مسلمانان هند را پیگیر کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت رهپویان انقلاب مسلمانان هند سخنگوی جمعیت رهپویان دستگاه دیپلماسی مسلمانان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز

«مصطفی رجبی مشهدی» از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد و گفت: این قوانین به منظور حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ٣٠٠ هزار دستگاه ماینر گردآوری و به مراکز قضایی واگذار شده است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی ١١٠٠ مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه براساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد، تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه می‌شوند.

 مدیرعامل شرکت توانیر با توصیه به علاقه‌مندان این کسب و کار برای دریافت مجوز‌های لازم گفت: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟