Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: عکس دیده نشده از بازیگر زن سینما در ده سالگی؛ مراسم تولد تهیه کننده معروف برای دخترش در روزهای قرنطینه

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

عباس غزالی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون تصویری از پدرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از هفتمین سالگرد فوت پدرش ابراز ناراحتی و دلتنگی کرد.

" ٩١/١٢/١٢ برایِ من بدترین تاریخِ سالِ ...٧ سال پیش سفر کردی و برای همیشه رفتی ... هنوز باورم نمیشه ...٧ سال گذشت و من همچنان دلتنگم ... دلتنگتم بابا ... روح تمام عزیزان سفر کرده شاد ... "

پوریا پورسرخ بازیگر فیلم‌های به «وقت خماری» و «پاسیو» تصویری از خودش در کنار هومن حاجی عبدالله بازیگر نقش رحمت در سریال نوروزی «پایتخت» و رضا ده بزرگی منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

" رضاى عزیزم، تولدت مبارک رفیق قدیمى
به امید روزایی که دوباره همه با خوشى کنار هم لحظه‌ها رو بگذرونیم "

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

" شاید هنوز هم در پشت چشم‌های له‌شده، در عمق انجماد یک چیز نیم زندهٔ مغشوش بر جای مانده بود که در تلاش بی‌رمقش میخواست ایمان بیآورد به پاکی آواز آب‌ها شاید، ولی چه خالی بی‌پایانی خورشید مرده بود و هیچکس نمیدانست که نام آن کبوتر غمگین کز قلب‌ها گریخته، ایمانست "

علی جهانبخش با نام هنری «بابک» تصویری از خودش در کنار پسرش «آرتا» منتشر کرد و نوشت:

" با چشم تو از هر دو جهان گوشه گرفتیم ...
مائیم و تو‌ای جان که جگر گوشه‌ی مایی "

نگار جواهریان بازیگر ایرانی و همسر رامبد جوان در پستی اینستاگرامی عکسی از خودش منتشر کرده و متنی درباره ضرورت بیان واقعیت به افراد منتشر کرد.

" اینکه واقعیت را به یک آدم بگویید مهر است.
مثال خیلی جالبی هست از “در بر گرفتن (containing) ” که می‌گوید مادری با بچه‌ی خیلی کوچک‌ش در سوپرمارکت ایستاده و آن بچه چیزی می‌خواهد و مادر برایش نمی‌خرد بعد بچه ناگهان به مادرش می‌گوید تو خیلی بدی و من ازت متنفرم.
برخوردتان با این بچه چه برخوردی باید باشد که در بر بگیردش؟ آن قدر که در مهرِ کامل‌تان جا داشته باشد و احساس امنیت کند؟ مادر می‌گوید تو هم خیلی وقت‌ها خیلی بدی و من هم خیلی وقت‌ها ازت متنفرم.. این اوجِ مهر است، چون اگر به بچه بگوید تو نباید این حرف را به مادرت بزنی او برایِ همیشه از “ ازت متنفرم” می‌ترسد.. می‌ترسد کسی ازش متنفر باشد و از کسی متنفر. اینطوری راحت‌تر می‌فهمد جهان جایی‌ست که می‌شود از کسی متنفر بود و از تو متنفر باشند و این ترسناک نیست.. وقتی به این عریانی می‌گویی مهر بیشتری هم دارد.
گفتگو، ماهنامه تجربه۳۶، محسن آزرم
پریدن از ارتفاع کم
پی‌نوشت: موضوعات را از پس زمینه‌ها نمی‌شود جدا کرد.
امید است گذاشتن این نوشته‌ها (که برگرفته از مصاحبه‌هایی در طول سالیان است) به صورت جداگانه و منفک باعث ایجاد سوتفاهم نشود.. برای خواندن کامل مصاحبه‌ها می‌توانید به آدرسی که پایین هر نوشته ذکر شده است مراجعه فرمایید. "

الهام پاوه نژاد بازیگر برجسته سینما و تلویزیون کلیپی در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرد که در آن به برخی سوالات شایع درباره ویروس کرونا پاسخ داده شد.

" برای این روز‌ها که هزار مدل اطلاعات می‌رسه و در هفته‌ی دشوار شیوع بیماری قرار داریم، به نظر من این کامل‌ترین ویدیویی است که آماده شده. این ده دقیقه را با آرامش در کنار عزیزان‌ببینید و بشنوید وبه سؤال‌های زیادی که در ذهن‌تون هست، جواب معتبر بگیرید و برای دوستان‌تان هم بفرستید.
تا حد ممکن فضای امن منزل را ترک نکنید.
حتماً ماسک و دستکش‌های استفاده شده را در سطل زباله بندازین!
ممنون از سیما جان حق‌شناس برای معرفیش. امید که به کمک جمعی زودتر بگذرد این روزگار تلخ‌تر از زهر
دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸ "

کامبیز دیرباز بازیگر مطرح ایرانی نیز عکس نوشته طنزی از بازی اش در سریال «زیر پای مادر» در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

" به مناسبت الکلاسیکو دیشب.
گفتم یادآوری کنم یه کم خنده کنیم تو این روز‌های سخت و حساس که داریم با کرونا میجنگیم "

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون نیز تصویری کاریکاتوری از چهره خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی فضای مجازی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند