Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@23:19:24 GMT

تعويق در ساخت جيمز باند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۹۴۶۳

تعويق در ساخت جيمز باند

خبرگزاری آریا-به لطف تعویق پیش آمده در ساخت فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست»، دنیل کریگ حضور در پروژه سینمایی جذابی را تجربه کرد.
به گزارش آریا و به نقل از اسکرین رنت، به نظر می‌رسید دنیل کریگ به حدی مشغول بازی در نقش جیمز باند باشد که به بازی در فیلم سینمایی «چاقوکشی» نرسد اما اینطور نشد. کریگ به «چاقوکشی» رسید و در این فیلم نقش یک کارآگاه را بازی کرد که برای یک پرونده خودکشی فردی استخدام و در نهایت متوجه می‌شود، قتلی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم (چاقوکشی) در نوامبر 2019 اکران شد.
قرار بود «جیمز باند» جدید در زمانی مشابه با فیلم «چاقوکشی» اکران شود، اما این فیلم چندین بار با تاخیر و تعویق در ساخت مواجه شد. در ابتدا قرار بود دنی بویل کارگردانی و نویسندگی این فیلم سینمایی را به همراه جان هاج انجام دهد؛ اما در نهایت این دو نفر به دلیل اختلافات از این پروژه کنار گذاشته شدند و کری فوکنگا جایگزین آن‌ها شد.
با شروع فیلمبرداری، صدمات عوامل فیلم سینمایی جیمز باند هم شروع شد. نه تنها یکی از عوامل پشت صحنه بر اثر انفجار سر صحنه فیلمبرداری آسیب دید؛ بلکه دنیل کریگ (بازیگر اصلی فیلم) هم آسیب جدی دید. حتی بعد از پایان ساخت فیلم نیز ویروس کرونا کنفرانس خبری و نخستین نمایش این فیلم در چین را به عقب انداخت.
با این حال، یکی از این تأخیرها به کام دنیل کریگ و ریان جانسون کارگردان فیلم سینمایی «چاقو کشی» خوش آمد. ریان جانسون در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود دنیل کریگ اولین نفر لیست او بوده که برای این نقش در نظر گرفته است. کریگ در ابتدا به دلیل مشغول بودن به بازی در پروژه جیمز باند بازی در این فیلم را رد می‌کند؛ اما با تأخیری که در ساخت جیمزباند رخ می‌دهد، این فرصت به کریگ داده می‌شود تا او قبل از بازی در نقش مامور 007، کارآگاه بودن را تجربه کند.
کریگ همچنین قرار است در دنباله‌ای که از «چاقوکشی» ساخته خواهد شد، نقش آفرینی کند. داستان آن هم تماماً متمرکز بر شخصیتی است که کریگ آن را بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعویق ساخت جیمز باند فیلم سینمایی جیمز باند دنیل کریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»

تلسکوپ فضایی جیمز وب (JWST) تصاویر فوق‌العاده واضحی از سحابی سر اسب که یکی از نمادین‌ترین اجرام آسمانی زمین است، ثبت و منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، تلسکوپ فضایی جیمز وب، قدرتمندترین تلسکوپی است که تا به حال در مدار سیاره ما قرار گرفته و توانسته جزئیات سحابی سر اسب را که به نام بارنارد ۳۳ نیز (Barnard ۳۳) شناخته می‌شود، ببیند که پیش از این هرگز آشکار نشده بود و برخی از مناطق را در نوری کاملا جدید نشان می‌دهد.

تصاویر جدید، سحابی سر اسب را به صورت امواج متلاطم گازی نشان می‌دهد که از سمت غربی اوریون B که یک ابر مولکولی ستاره‌ساز در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری از زمین در صورت فلکی شکارچی قرار دارد، دیده می‌شود.

سحابی سر اسب یک ابر در حال فروپاشی از گاز متراکم و خنک است که توسط یک ستاره جوان داغ که در لبه سمت چپ بالای آن جاسازی شده است، روشن می‌شود. ساختار اسب مانندی که این سحابی را بسیار متمایز می‌کند، به دلیل فرسایش گاز سبک‌تر ایجاد شده است. این فرایند یک ستون ضخیم از گاز و غبار متراکم به جا گذاشته است که فرسایش آن سخت‌تر است.

دانشمندان تخمین می‌زنند که در حدود پنج میلیون سال، این ستون از ماده متراکم‌تر از بین خواهد رفت.

ابزار دوربین مادون قرمز نزدیک (NIRCam) جیمزوب توانست بخش کوچکی از سحابی سر اسب را از نمای نزدیک ثبت کند. این امر باعث می‌شود که به صورت دیواری منحنی از گاز و غبار ضخیم و دودی با ستارگان و کهکشان‌های دوردستی که روی آن قرار دارند، ظاهر شود.

دوربین اصلی دیگر جیمز وب نیز توانست تصویری خیره‌کننده از بخشی از سحابی سر اسب بگیرد. بخش کوچکی از سحابی بیش از نیمی از این تصویر را با دود غلیظ سفید و آبی پر می‌کند که با حفره‌های تاریک مشخص شده است.

سحابی سر اسب یک منطقه تحت سلطه فوتون (PDR) است؛ منطقه‌ای از فضا که در آن ستاره‌های جوانِ پرجرم گاز و غبار بین ستاره‌ها را گرم می‌کنند. این ابر‌های سرد بین گاز‌های یونیزه داغ‌تر نزدیک به ستاره‌های تازه متولد شده وجود دارند. در مناطق تحت سلطه فوتون‌ها، این ستارگان با انتشار نور فرابنفش خود بر شیمی این گاز و غبار تأثیر می‌گذارند.

این مناطق بین ستارگانی یافت می‌شوند که گاز به اندازه کافی متراکم است که در برابر یونیزاسیون مقاومت کند، اما هنوز آنقدر متراکم نیست که اجازه عبور نور فرابنفش را بدهد.

مطالعه نور منطقه تحت سلطه فوتون‌ها به دانشمندان اجازه می‌دهد تا نحوه تکامل ماده بین ستاره‌ای و فرآیند‌های شیمیایی که این تکامل را تعریف می‌کنند، مطالعه کنند.

این حقیقت که سحابی سر اسب نسبتا نزدیک به زمین است، به این معنی است که این مناطق محیطی ایده‌آل برای اخترشناسان برای انجام این تحقیقات، تعیین ساختار منطقه تحت سلطه فوتون و مطالعه برهم‌کنش‌های تابش و شیمی در فضای بین‌ستاره‌ای است.

دیگر خبرها

  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد