Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین لیورپول مایل بود فرناندز را در لباس قرمزها ببیند. 

طرفداری- دنی مورفی اعتقاد دارد منچستریونایتد با جذب برونو فرناندز، می‌تواند با فروختن پل پوگبا به حاشیه‌های این بازیکن پایان بدهد.

به گزارش Talk Sport، فرناندز در تساوی 1-1 اورتون و منچستریونایتد در گودیسون پارک، شمار گل‌های خود برای تیم جدیدش را به عدد 3 رساند و این در حالی است که طی این شش بازی، دو پاس گل هم فرستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا پس از مصدومیتی طولانی مدت در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد ولی مورفی باور دارد اوله گونار سولسشر می‌تواند تیمش را بر مبنای هافک 25 ساله پرتغالی بنا کند.

او بازیکن تاثیر گذاری است. شوتزن خیلی خوبی است، از روی ضربات ایستگاهی پاس‌های خوبی ارسال می‌کند، دونده است، مدام در زمین جا عوض می‌کند، آگاهی بالایی دارد و سریع تصمیم گیری می‌کند و ضمنا بسیار شجاع است. او توپ را به نواحی خطرناک ارسال می‌کند و در زمین در نقاط خطرناکی جایگیری می‌کند. در نهایت قابلیتی که در او می‌پسندم مثل هر هافبک دیگری، توانایی عریض کردن زمین با پاس‌هایش است. هم گل می‌سازد و هم گل خواهد زد. واقعا می‌تواند در هر پستی بازی کند. سازگاری سریع او با شرایط جدید، شانس یونایتد برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ را افزایش داده است و فکر می‌کنم یونایتد همچنین مجوز این را دارد تا بگوید: «می‌توانیم به پوگبا اجازه جدایی بدهیم.» واقعا نگه داشتن پوگبا و استفاده از او در پست هافبک دفاعی جالب نخواهد بود. 

مورفی افزود: 

بهترین پست برای فرناندز بازی کردن در خط هافبکی سه نفره یا جلوی دو هافبک دفاعی تیم است. او آنقدر خوب است که می‌توانند تیم را پیرامون این بازیکن بنا کنند. اگر من بودم دیگر بابت جدایی پوگبا نگران نمی‌شدم چون فرناندز گل‌ خواهد زد و گل‌های بیشتری خواهد ساخت. او نسبت به پوگبا موثرتر و خلاق‌تر است. به عقیده من صد درصد آمار بهتری نسبت به پوگبا در منچستریونایتد خواهد داشت. 

او همچنین ابراز حیرت کرد که چرا تیم‌های دیگری سراغ این بازیکن توانمند نرفته‌اند.

منچستریونایتد یک ابر ستاره واقعی را به دست آورده است و به نظرم سایر تیم‌ها چنین چیزی را از دست دادند. همیشه جا برای کیفیت هست، نه؟ گمان می‌کنم این نظر وجود دارد که منچسترسیتی بازیکنان هجومی بیش از حدی در اختیار دارد. اما لیورپول؟ عالی می‌شد (اگر فرناندز به آن‌ها می‌پیوست.» قطعا می‌توانست در خط میانی سه نفره لیورپول جا بیافتد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!