Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل دادگستری، مدیرکل صدا و سیما و دادستان مرکز استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمد موحد»، منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل دادگستری، مدیرکل صدا و سیما و دادستان مرکز استان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سید محمد موحد با حجت الاسلام و المسلمین «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان به طور جداگانه دیدار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادستان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار صدا و سیما مجلس شورای اسلامی استاندار نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد