Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@04:31:10 GMT

عکس ؛ شاهکار ستاره آلمانی روی گل اول ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۰۶۰۴

عکس ؛ شاهکار ستاره آلمانی روی گل اول ال کلاسیکو

رئال مادرید شب گذشته در بازگشت تونی کروس به ترکیب اصلی، پیروز ال کلاسیکو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی ترکیب اصلی رئال برابر بارسا اعلام شد و نام تونی کروس در آن دیده می شد، دل هواداران رئال هم قرص شد. ستاره آلمانی که غیبت او مقابل سیتی برای رئال بسیار گران تمام شده بود، شب گذشته به ترکیب یازده نفره تیمش برگشت و نقش مهمی هم در پیروزی رئال بر بارسلونا ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا می توان با قاطعیت گفت که این تونی کروس، نباید حتی یک دقیقه هم روی نیمکت بنشیند و قطعا زیدان نیز متوجه این قضیه شده است.

کروس که مثل دیگر بازیکنان رئال در نیمه اول درخشش خاصی از خود نشان نداده بود، در نیمه دوم متحول شد و با تحول او رئال نیز چهره ای دیگر به خود گرفت. اوج شاهکار کروس روی گل اول رئال بود که توسط وینسیوس به ثمر رسید.

در صحنه گل، کروس با دستانش به وینیسیوس نشان داد که قصد ارسال پاس عمقی برای وی را دارد. حرکتی از پیش تمرین شده که ستاره برزیلی به خوبی با آن آشنایی داشت. استارت وینی و پاس عالی کروس او را روانه دروازه کرد تا ثانیه هایی بعد قفل دروازه بارسا شکسته شود.

تونی کروس به کمک دیگر هافبک های رئال، در نیمه دوم خط میانی بارسا را از کار انداختند تا پس از شش سال، رئال فاتح ال کلاسیکوی خانگی لالیگا شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال تونی کروس لالیگا ال کلاسیکو تونی کروس رئال رئال مادرید لالیگا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس اخیرا تصمیمش برای بازنشستگی را عوض کرد و به تیم ملی آلمان برگشت. او رهبر خط میانی تیمش در یورو 2024 خواهد بود. اتفاقی بزرگ برای ژرمن‌ها که از حضور کروس قطعا سود خواهند برد.

جمال موسیالا هم از این بابت خوشحال است. مهاجم جوان بایرن در مصاحبه با مارکا از کروس تمجید کرد و گفت از ارسال‌های بلند او به وجد آمده است و از کروس یاد می‌گیرد.

موسیالا گفت: «هرگز روی چالش ارسال‌های بلند برای کروس کری نمی‌خوانم. رقابتی در این زمینه با او ندارم زیرا تونی با پای راست خود بسیار دقیق ارسال می‌کند. اصلا بر سر این مسئله رقابت کردن با او درست نیست (می‌خندد).»

موسیالا ادامه داد: «او همیشه توپ را در جای درست و دور از مدافع حریف می‌فرستد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بچرخید، پاس بدهید یا دریبل کنید. تاکنون فقط دو بازی کنار او انجام داده‌ام و باید بگویم کیفیت تونی باورنکردنی است. من از هم تیمی شدن با او در تیم ملی بسیار هیجان زده‌ام.»

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!