Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ هزار و ۶۸۴ فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف به سازش ختم شده است.

حمیدرضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه تعداد کل پرونده های وارده به شوراهای حل اختلاف استان ۳۵ هزار و ۴۱۵ فقره پرونده بوده است که از این تعداد ۲۷ هزار و ۶۷۲ فقره پرونده ، حقوقی و ۷ هزار و ۷۴۳ فقره پرونده با موضوع کیفری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان پرونده های وارده ۳۳ هزار و ۱۴۰ فقره پرونده مربوط به حوزه های شهری و ۲ هزار و ۲۷۵ فقره پرونده مربوط به حوزه های روستایی است همچنین از تعداد کل پرونده های وارده۳۴ هزار و ۲۱۷ فقره پرونده مختومه شده است.

بندانی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در شوراهای حل اختلاف استان ۱۹ هزار و ۳۲۰ فقره پرونده قابل صلح بوده و ۶ هزار و ۶۸۴ فقره پرونده منجر به مصالحه شده است.

وی گفت: نسبت پرونده‌های مصالحه نسبت به قابل صلح ۳۴.۶ درصد بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۱ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صلح حل اختلاف زاهدان شوراهای حل اختلاف فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود