Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شریفی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به وجود روستاهای متعدد گردشگرپذیر در شهرستان پاوه، اظهار داشت: این روستاها میزبان گردشگران بسیاری هستند، اما متاسفانه برخی از این روستاها دارای مشکلاتی هستند که باید آنها را تا زمان برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ برطرف کنیم.
وی به تشریح برخی از این مشکلات پرداخت و گفت: در نظرسنجی که سال گذشته از میهمانان نوروزی در روستاهای گردشگرپذیر پاوه داشتیم، توانستیم برخی از آسیب‌های حوزه گردشگری در روستاهای این شهرستان را شناسایی و احصا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس میراث فرهنگی پاوه بابیان اینکه نبود پارکینگ برای توقف خودروها یکی از مهمترین مشکلات حوزه گردشگری در این شهرستان است، افزود: باتوجه به اینکه اکثر گردشگرانی که به پاوه می‌آیند، از استان‌های همجوار کرمانشاه هستند، بنابراین بیشتر آنها با وسیله نقلیه شخصی به این منطقه مسافرت می‌کنند، لذا یکی از مشکلاتی که بیشتر با آن مواجه‌ایم، نبود پارکینگ کافی برای توقف خودروها است.
وی کمبود سرویس‌های بهداشتی، بهسازی راه‌های مواصلاتی، عدم آنتن دهی موبایل و ضعیف بودن سرعت اینترنت را از دیگر مشکلات زیرساختی برای رشد حوزه گردشگری در این شهرستان اعلام کرد و گفت: برای رفع این مشکلات، انتظار داریم دستگاه‌های ذیربط پای کار بیایند تا مدت زمان توقف گردشگر را در این روستاها افزایش دهیم.
شریفی در ادامه به برنامه‌های پیش رو برای توسعه گردشگری در پاوه هم اشاره کرد و افزود: در این شهرستان تعدادی روستا داریم که دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای گردشگری هستند و هرساله نیز میزبانی گردشگران زیادی را برعهده دارند، برای همین با موافقت فرماندار برنامه تبدیل آنها به پایلوت شهرستان برای رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ را در برنامه داریم.
وی تصریح کرد: روستاهای «تین، زردویی، ساتیاری، دودان، شرکان، هجیج، شمشیر، خانقاه، گلال، دشه، داریان و نسمه» ۱۲ روستایی هستند که قرار است پایلوت گردشگری شهرستان برای رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باشند.
رییس اداره میراث فرهنگی پاوه در ادامه بابیان اینکه تا زمان برگزاری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ رویدادهای گردشگری مختلفی در این روستاها برگزار خواهد شد، گفت: تنوع گسترده آیین‌ها و رسوم مردمان این شهرستان باعث شده تا این ظرفیت را داشته باشیم در هر ماه چند رویداد گردشگری برگزار کنیم.
وی بااشاره به ثبت ملی تعدادی از میراث‌ ناملموس و آیین های مردم پاوه طی سالهای گذشته، عنوان کرد: در تلاشیم تا زمان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ با استفاده از این ظرفیت‌ها رویدادهای گردشگری مختلفی برگزار کنیم. 

برچسب‌ها پاوه کرمانشاه جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاوه کرمانشاه جهانگردی پاوه کرمانشاه جهانگردی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران