Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نتایج اولیه انتخابات در اراضی اشغالی حاکی از پیشتازی حزب لیکود است، با این وجود نتایج کسب شده برای کسب اکثریت در پارلمان به منظور تشکیل کابینه کافی نیست. تاریخ انتشار: 09:40 - 13 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۳۳۰

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی روز سه شنبه، ۱۳ اسفند، نتایج اولیه انتخابات را در اراضی اشغالی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون حدود ۲۳ درصد از آرا شمارش شده که بر اساس آن حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» پیشتاز است.

به گزارش الجزیره، حزب لیکود تاکنون ۳۱.۵ و حزب آبی و سفید ۲۳.۴ آرا را به خود اختصاص دادند.

کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام کرده که نتایج نهایی این انتخابات صبح روز پنجشنبه اعلام خواهد شد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی، حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، ۳۷ کرسی و حزب «آبی و سفید» به ریاست «بنی گانتز»، ۳۳ کرسی کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) را از آن خود کرده اند.

با این وجود «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود را پیروز انتخابات معرفی کرده است.

«نتانیاهو» در واکنش به اعلام نتایج اولیه انتخابات در اراضی اشغالی گفته «وقت آن رسیده که فورا برای تشکیل کابینه اقدام کنیم.»

نتایج اولیه حاکی از آن است که حزب لیکود اگرچه پیشتاز انتخابات است، اما قادر به کسب اکثریت و تشکیل کابینه نخواهد بود.


سومین انتخابات در اراضی اشغالی در کمتر از یک سال، روز دوشنبه ۲ مارس (۱۲ اسفند) برگزار شد و حدود ۶ میلیون و چهارصد هزار نفر واجد شرکت در این انتخابات بودند.

 

بیشتر بخوانید:

افشاگری های نتانیاهو و گانتز علیه یکدیگر شدت گرفت گانتز، نتانیاهو را دروغگو خواند

 

انتخابات روز دوشنبه در حالی برگزار شد که «نتانیاهو» و «بنی گانتز» در انتخابات ماه آوریل و سپتامبر موفق به کسب اکثریت و همچنین کابینه ائتلافی نشدند؛ جریانی که به نظر می‌رسد در انتخابات پیش رو نیز تکرار شود.

روز دوشنبه «رووین یولین»، رئیس رژیم صهیونیستی ضمن شرکت در این انتخابات، کارزار‌های انتخاباتی در اراضی اشغالی را ناخوشایند توصیف کرد.

«ریولین» گفت «درباره کارزار‌های انتخاباتی شرمنده هستم؛ امروز هیچگونه حسی مبنی بر خوشحالی ندارم.»

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو انتخابات رژیم صهیونیستی نتایج اولیه انتخابات اراضی اشغالی حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود