Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا میرجلیلی اعلام کرد: کادر بهداشت و درمان یزد آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا در کشور احتمال تغییر در برنامه‌های نوروزی وجود دارد.

رییس کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد اعلام کرد: پنج ایستگاه سلامت نوروزی در استان، ۵۶ پایگاه اورژانس، ۲۰ داروخانه شبانه‌روزی، ۴۵ درمانگاه دولتی، ۷۵ درمانگاه خصوصی، ۲۰ بیمارستان ۳۶ کلینیک دندان‌پزشکی و ۲۸۵ مطب عمومی و ۳۱۲ مطب تخصصی در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اوایل هفته قبل نشست ستاد سفر با حضور استاندار برگزار شد و کمیته‌های حمل‌ونقل، امداد و نجات، ارزیابی عملکرد، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، نظارت و تنظیم بازار، روستایی و شوراها، استان و رفاه، برنامه‌ریزی و آمار، خدمات بهداشتی و امور شهری و شوراها از کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در استان هستند.

کد خبر 488800 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب

به گزارش قدس خراسان، علی شاهی، امروز در جمع نمازگزاران شهر "سلطان آباد"، مرکز این شهرستان اظهار کرد: رشد استاندارد جهانی برای جمعیت ۲. ۵ درصد است که در شهرستان خوشاب به حدود ۲ درصد رسیده است و این برای شهرستانی با محوریت کشاورزی، که به نیروی جوان و فعال نیاز دارد، یک زنگ خطر جدی است.
وی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت مردم و مشارکت خیران در حوزه سلامت، گفت: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال اخیر بر آن تأکید فراوانی داشته‌اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان خوشاب با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله حوزه بهداشت و درمان خوشاب و نیاز این شهرستان به مساعدت و همدلی مردم در بخش‌های مختلف، افزود: تشکیل مجمع خیران در این شهرستان، گام بلند و مؤثری برای مشارکت نیکوکاران در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی به طول انجامیده است.
وی با اشاره به مشکلات نبود بیمارستان در این شهرستان گفت: در این خصوص قصور و کم‌کاری متوجه مسوولان شبکه بهداشت و دیگر مسوولان شهرستان نیست و هم اینک منتظر صدور مجوز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای دریافت موافقت اصولی در تهران هستیم.
شاهی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به ۴۲ هزار نفر توسط خانه‌های بهداشت خوشاب، گفت: آمار دریافت‌کنندگان خدمات نشان می‌دهد که این رقم ۲۰ درصد بیش از جمعیت ۳۵ هزار نفری دارنده پرونده خدمات سلامت در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه میزان ابتلا به بیماری سالک در شهرستان خوشاب به صفر رسیده و آمار تب مالت نیز که در سال‌های پیش تا ۱۳۶ نفر ثبت شده بود به ۳۵ نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری