Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی این بازدید میدانی بخش‌های مختلف پروژه مورد پیمایش قرار گرفت و ضمن بررسی اقدامات انجام شده، بر تسریع روند عملیات اجرایی و تسهیل تردد عابران پیاده تاکید شد.

سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در حاشیه این بازدید از اتمام بخشی از پروژه بهسازی مسیر‌های پیاده رو خیابان کریمخان خبر داد و گفت: بهسازی مسیر‌های پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه در بخش حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان ماهشهر به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، عملیات اجرایی پروژه بهسازی مسیر‌های پیاده رو خیابان کریمخان در بخش حدفاصل خیابان ماهشهر تا مترو شهدای هفتم تیر به سرعت ادامه دارد.

لازم به ذکر است فاز نخست پروژه بهسازی مسیر پیاده رو خیابان کریمخان که همزمان با ایجاد مسیر دوچرخه در حال انجام است، ضلع جنوبی این معبر حد فاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهسازی معابر مسیر دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد