Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@02:19:01 GMT

هند سفیر ایران را به دلیل توئیت ظریف احضار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۳۵۷۴

به گزارش فارس، وزارت خارجه هند روز سه شنبه سفیر ایران در دهلی نو را به خاطر توئیت وزیر خارجه ایران درباره خشونتها در هند فراخواند. 

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده که وزارت خارجه هند سفیر تهران در دهلی نو را به خاطر اظهارات محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران که خشونتها علیه مسلمانان در هند را محکوم کرده بود و آن را سازمان یافته خوانده بود، احضار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه در توئیتی در واکنش به اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان در هند نوشت: ایران موج خشونت سازمان یافته علیه مسلمانان هند را محکوم می کند.

وی افزود: ایران برای قرن ها دوست هند بوده است. از مقامات هندی می خواهیم که رفاه همه هندی‌ها را تضمین کنند و اجازه ندهند این آدمکشی بی معنا ادامه یابد.

وزیر خارجه ایران در این توئیت تأکید کرد: مسیر پیش رو باید براساس گفتگوی مسالمت آمیز و حاکمیت قانون باشد.

خشونت علیه مسلمانان هندی از زمان تصویب قانون اعطای شهروندی که ضد مسلمانان به شمار میرود و اعتراضات مردم هند علیه این قانون افزایش یافته است. 

طی روزهای اخیر انتشار تصاویر حمله هندوها به مسلمانان واکنشهای زیادی را برانگیخته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: علیه مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه استقبال کرد.

 به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد روز سه شنبه در یک موضع گیری رسانه‌ای از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد