Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشوب فوتبال باشگاهی ایتالیا که حاصل شیوع بیماری کرونا در این کشور بوده است با حمله تند رئیس باشگاه اینتر به رئیس سازمان لیگ ادامه پیدا کرد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه اختلافات به وجود آمده میان باشگاه اینتر و سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به دلیل تغییر برنامه بازی‌های لیگ، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر حمله تندی علیه پائولو دال‌پینو رئیس سری A انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دال پینو و همکارانش در پی شیوع گسترده بیماری کرونا در ایتالیا، مجبور به لغو بسیاری از بازی‌های سری A از جمله سه بازی متوالی تیم فوتبال اینتر به ترتیب مقابل تیم‌های سامپدوریا، یوونتوس و ساسولو شدند. همین موضوع سبب شد که طرفین اتهاماتی را به یکدیگر نسبت دهند و اکنون کار بالا گرفته است.

بعد از جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر که دال‌پینو را به صورت طعنه‌آمیز مسئول محافظت از منافع برخی باشگاه‌های خاص معرفی کرد، نوبت به استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر رسید که از خجالت رئیس سری A درآید. به نظر می‌رسد که تصمیم جدید اتخاذ شده درباره زمان برگزاری دربی ایتالیا که نهم مارس (6 روز دیگر) است، نارضایتی اینتری‌ها و در رأس آنها ژانگ را به همراه داشته است. این دومین باری است که زمان برگزاری دربی ایتالیا تغییر می‌کند و اینتر با هر دو مورد مخالف بوده است. این باشگاه حتی حاضر به پذیرش پیشنهاد ناپولی برای برگزاری دربی ایتالیا به جای مصاف فرداشب با آبی‌پوشان سن‌پائولو در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا هم نشد.

به نظر می‌رسد چیزی که نراتزوری را عصبانی کرده این است که چرا سازمان لیگ فوتبال ایتالیا به مخالفت یوونتوس با برگزاری دربی ایتالیا پشت درهای بسته در تاریخ مقرر آن مخالفت کرده، این در حالیست که بانوی پیر از برگزاری بدون تماشاگر این بازی متحمل بیش از 5 میلیون یورو ضرر مالی می‌شود.

ماروتا: یا یکشنبه با حضور هواداران‌مان بازی می‌کنیم یا گزینه دیگری وجود ندارد!/ شاید فصل سری A به پایان نرسد

ژانگ در واکنش به تصمیم اتخاذ شده درباره زمان جدید برگزاری دربی ایتالیا، خطاب به دال‌پینو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: فقط داری با تقویم بازی می‌کنی و همیشه سلامت مردم را در اولویت‌های بعدی‌ قرار می‌دهی. تو احتمالاً بزرگترین و سیاه‌ترین دلقکی هستی که من در تمام عمرم دیده‌ام. 24 ساعت؟ 48 ساعت؟ 7 روز؟ دیگر چه پیشنهادی داری؟ قدم بعدی‌ات چیست؟ حالا داری از رفتار ورزشی، جوانمردی و رعایت انصاف در لیگ حرف می‌زنی؟ نظرت چیست که ما قید محافظت از سلامت بازیکنان و مربیان‌مان را بزنیم و از آنها بخواهیم که به خاطر تو بدون فقط 24 ساعت 7 روز هفته بازی کنند؟ بله من دارم با تو صحبت می‌کنم با رئیس سازمان لیگ‌مان آقای پائولو دال‌پینو. از خودت خجالت بکش. دیگر فکر کنم وقتش شده که بایستی و مسئولیتت را به عهده بگیری. این کاری است که در سال 2020 ما انجام می‌‌دهیم. ای مردم سراسر دنیا، فرقی نمی‌کند که طرفدار اینتر باشید یا یوونتوس یا اینکه اصلا فوتبال دوست باشید یا نباشید، مراقب خودتان باشید. این برای شما مهمترین چیز است. برای شما برای خانواده‌های‌تان و برای جامعه‌ ما.

روز یکشنبه بخشنامه از سوی دولت ایتالیا منتشر شد که تمام رویدادهای ورزشی این کشور را تا هشتم تاریخ مارس در مناطق آلوده به ویروس کرونا لغو کرد.

لغو مکرر باز‌ی‌های سری A‌ هم در این میان مسئله‌ساز شده است چون با توجه به برگزاری یورو 2020 در فصل تابستان، تمام رویدادهای فوتبالی تراز اول در ایتالیا باید تا تاریخ 24 می (چهارم خرداد 1399) به پایان برسد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فوتبال ایتالیا سری A اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال ایتالیا سری A اینترمیلان ویروس کرونا فوتبال ایتالیا سری A اینترمیلان برگزاری دربی ایتالیا رئیس باشگاه اینتر فوتبال ایتالیا سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات