Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:13:21 GMT

پیکر مادر شهیدان فهمیده چهارشنبه در کرج تشییع می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۴۷۴۷

پیکر مادر شهیدان فهمیده چهارشنبه در کرج تشییع می شود

سلیمان رستمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آیین تشییع حاجیه خانم فاطمه کریمی روز چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده حسن (ع)‌ به سمت مصلای نماز جمعه کرج تشییع و سپس در بهشت زهرای (س)‌در کنار فرزندان شهیدش آرام می گیرد.

وی اظهار داشت: آیین شام غریبان این مرحومه نیز فردا پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)‌ منطقه دولت آباد کرج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان در پیامی درگذشت مادر شهیدان فهمیده را نیز تسلیت گفته بود.

در این پیام آورده که بی تردید مجاهدت فاطمی آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندانی برومند،‌انقلابی و ولایتمدار ذخیره ای عظیم و ارزشمند نزد پروردگار کریم برای سربلندی آن مادر پاکدامن و عاشق اهل بیت (ع) در روز عقبی خواهد بود.

مرحومه حاجیه خانم فاطمه کریمی که از حدود یک ماه  پیش براثر سکته مغزی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص ) تهران  بستری شده بود، شب گذشته به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین فهمیده که در آبان ماه سال ۱۳۵۹ و در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به کمر خود زیر تانک دشمن رفت و به شهادت رسید امام خمینی (ره) او را رهبر نامید. 

شهید داوود فهمیده نیز در مرداد ماه سال ۱۳۶۲ و سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی حاج عمران شربت شهادت نوشید.

برچسب‌ها شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه

ذبیح الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در این شهرستان اظهار کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر نرجه تاکستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والا مقام امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان و با حضور گسترده مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان اضافه کرد: همچنین پیکر پاک این شهید دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان برروی دستان مردم ولایت مدار تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6097494

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد