Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@19:53:56 GMT

قرنطینه بیمارستان های کرونایی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۱۸۴

قرنطینه بیمارستان های کرونایی در گیلان

گیلان - نماینده وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه بیمارستان های معین کرونا در حالت قرنطینه هستند، گفت: در شهرستان رشت ۱۱ مرکز پذیرای بیماران علامتدار است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از علوم پزشکی گیلان ،دکتر مهدی شادنوش ، با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان گیلان از روز گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر منتظر اولین نتایج آزمایش ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمارستان رسول اکرم(ص) تامین اجتماعی به کمک بیمارستان رازی در رشت آمده است، افزود: بیمارستان ۸۰ تختخوابی نیروی دریایی ارتش در رشت نیز آماده پذیرش بیماران مشکوک است. همچنین بیمارستان ۳۲ تختخوابی این ارتش در بندرانزلی در حال تجهیز شدن است و از فردا به مدار پذیرش بیماران آنفلوآنزایی اضافه می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گیلان از ارائه خدمت همه مراکز بهداشتی و درمانی استان به مراجعه کنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراکز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ پذیرای مراجعین هستند.

شادنوش ادامه داد: پنج مرکز بهداشت مناطق یک، دو، سه، چهار و پنج رشت نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ نیمه شب پذیرای مراجعه کنندگان خواهند بود.

وی با بیان اینکه مراکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت در شهرهای خمام، سنگر، خشک بیجار، لشت نشاء، کوچصفهان و امامزاده هاشم پذیرای افراد علامتدار هستند، گفت: افراد علامتدار توسط پزشک مورد بررسی های اولیه قرار می گیرند و در صورت نیاز به بستری به بیمارستان های معین رشت ارجاع داده می شوند.

نماینده وزیر بهداشت در گیلان از قرنطینه بیمارستان های معین آنفلوآنزا در استان خبر داد و بیان کرد: شبکه بهداشت در تالش، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ مستقر در بیمارستان ۲۲ آبان در لاهیجان و مرکز خدمات جامع سلامت شهید محمدزاده در آستارا نیز معین خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت داروخانه های شبانه روزی گیلان جهت توزیع داروهای بیماران آنفلوآنزایی و کرونایی، یادآور شد: این داروخانه ها معین بیمارستان ها هستند.

شادنوش نیاز شدید به وسائل بهداشتی و حفاظت شخصی را مشکل کشور دانست و اظهار کرد: در برهه ای که شوک کرونا به بیمارستان های ما وارد شد، برخی از افراد زالوصفت اقدام به تخلیه بازار از موجودی ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده کردند تا به قیمت بالا بفروشند، اما این مشکل به زودی حل می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم ولورهمپتون به تعقیب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق 12 و 3+45 از روی نقطه پنالتی و در دقایق 35 و 54 در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 85 بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه 53 توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل 82 امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر جزیره، فردا سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 16:30 چلسی پذیرای وستهام است و در بازی همزمان برایتون از استون‌ویلای چهارمی پذیرایی می‌کند. همچنین از ساعت 19 نیز لیورپول برای جا نماندن از کورس مدعیان پذیرای تاتنهام خواهد بود. لیورپول 75 امتیازی در صورت توقف در این بازی عملاً با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری