Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@07:37:27 GMT

جریمه سنگین محتکران دستکش طبی و ماسک

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۳۸۱

جریمه سنگین محتکران دستکش طبی و ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  علی رحیمی‌آذر،  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته ضمن پلمب چند مرکز عرضه و توزیع مواد بهداشتی و درمانی که به دنبال سودجوئی از مردم بودند، نسبت به بازدید از انبارها و محل توزیع مواد شوینده و ماسک‌ها اقدام کردیم و حتی یک مجموعه فعال در این زمینه را به دلیل عدم اعلام موجودی انبار پلمب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: صاحبان این انبار که اقدام به دپوی ۲۱۳ هزار عدد دستکش طبی کرده بودند، به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شدند و این انبار پلمب شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به توزیع ۷۵ هزار ماسک جمع‌آوری شده از محتکران خبر داد و بیان کرد: با نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل این تعداد ماسک به دست آمده از انبار و تعدادی سودجو در فروشگاه‌ها و داروخانه‌های معتبر توزیع شد.

رحیمی آذر افزود: در روزهای گذشته یک پرونده که در آن ۱۵ هزار ماسک احتکار شده بود مورد رسیدگی قرار گرفت و ضمن محکوم شدن به میلیون‌ها تومان جریمه نقدی ماسک‌های به دست آمده با معاونت غذا و دارو و از طریق داروخانه‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی با فعال کردن اکیپ‌های نظارتی و مراقبتی در نوبت صبح و عصر تلاش می‌کنند تا بر نحوه توزیع مواد بهداشتی – درمانی از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه نظارت کنند تا سودجویان مورد پیگیری قانونی قرار گیرند.

رحیمی آذر به راه‌اندازی شعبه ویژه جرایم مرتبط با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی – پزشکی اشاره کرد و گفت: هموطنان از طریق سامانه ۱۳۵ و شماره تلفن ۳۳۴۰۴۱۰۱ و ۲ می‌توانند شکایات و انتقادات خود را به ماموران تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

کد خبر 488875 برچسب‌ها استان اردبیل سازمان تعزیرات كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل سازمان تعزیرات كرونا در ايران تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد