Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:14:36 GMT

معابر عمومی اصفهان با 25 خودروی مه‌پاش ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۹۸۵

معابر عمومی اصفهان با 25 خودروی مه‌پاش ضدعفونی شد

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: معابر و مکان‌های عمومی شهر اصفهان از جمله بیمارستان‌ها، بانک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس از چند شب گذشته با 25 خودروی مه‌پاش ضدعفونی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین امیری با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری برای ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی مانند روزهای قبل هر روز انجام می‌شود، اظهار کرد: مترو، ایستگاه‌های اتوبوس و اتوبوس‌های شهری همچنان در حال ضدعفونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه از چند شب گذشته هم ۲۵ خودرو به صورت مه‌پاش اقدام به ضدعفونی معابر سطح شهر اصفهان کرده است، بیان کرد: این خودروها حامل مخزن‌های هزار، ۱۲۰۰، ۲۴۰۰ لیتری محلول‌های ضدعفونی است که از شب گذشته برای ضدعفونی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شب گذشته توانستیم با این روش پیاده‌روها، ایستگاه‌های اتوبوس، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و مکان‌های عمومی که با تردد مردم مواجه است را ضدعفونی کنیم؛ این اقدام در همه معابر و مکان‌های ذکر شده در مناطق ۱۵ گانه انجام می‌شود.

امیری از اجرای این اقدام به صورت مستمر و روزانه در شهر اصفهان خبر داد و گفت: ضدعفونی شهر به این روش یک نوبت در روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان خودرو بانک ها ضدعفونی شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی خودروی کوئیک در جاده بهاباد-یزد خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری کوئیک ساعت ۰۴:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر دو جاده بهاباد-یزد رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل دو مرد، یک زن، دو پسربچه و یک دختربچه در این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

کد خبر 749943

دیگر خبرها

  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز