Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در مرخصی‌های داده شده بیش از ۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و در تامین بهداشت و سلامت زندانیان، اقدامات بسیار خوبی با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است.

به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه خبر سیما پخش شد در پاسخ به سوال دیگری درباره برخورد با افرادی که در بقاع متبرکه اقدام به حرمکات موهن کردند، اظهار کرد: متاسفانه در این روزها شاهد کسانی هستیم که به انحاء مختلف احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کنند؛ برخی با بزرگنمایی و برخی با شایعه‌سازی و برخی با اقداماتی که وهن مقدسات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد افرادی که کلیپ‌هایی از آنها در فضای مجازی منتشر شد و اقدامات نامتعارفی در مسیر زیارت اهل بیت انجام دادند که در فرایند زیارت ما اصلا این امور تعریف نشده و پخش این تصاویر موجب تشویش اذهان عمومی شده بود، هر دو مورد در مشهد و قم شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره درخواست برخی وکلا برای تعطیلی رسیدگی‌ها و کاهش مراجعات مردم افزود: قبل از اینکه وکلا تقاضایی داشته باشند هم در بخشنامه هفته قبل قوه قضائیه اشاراتی شده بود و هم در بخشنامه روز گذشته تصریح شد که ضمن انجام دادرسی‌ها، رسیدگی‌ها تا جای ممکن به صورت غیرحضوری و با بررسی مستندات پرونده و لوایح خواهد بود و همین مسئله موجب کاهش 30 ورودی به واحدهای قضائی شده است. ضمن اینکه همکاران ما آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره سلامت زندانیان امنیتی به ویژه افرادی همچون ضیا نبوی، ندا ناجی و نازنین زاغری اظهار داشت: در مرخصی‌های داده شده بیش از 54 هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و  در تامین بهداشت و سلامت زندانیان، اقدامات بسیار خوبی با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. نازنین زاغری در سلامت کامل به سر می‌برد. فضاسازی‌هایی شد و دیروز هم این فرد با خانواده خود تماس داشت. یک فضاسازی‌هایی شد و وقتی خبر سلامتی منتشر می‌شود کسی این خبرها را پوشش نمی‌دهد. برخی از این افراد اصلا در بیرون از زندان هستند و در مورد یکی از آنها نیز مقدمات اعطا مرخصی فراهم شده و سلامت همه زندانیان اعم از امنیتی و غیرامنیتی برای ما اهمیت دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا غلامحسین اسماعیلی مرخصی زندانی ها قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد سیل اخیر حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

سید محمدهادی احمدی طباء در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آماری که اداره هواشناسی شهرستان اعلام کرد میانگین سال زراعی اردستان به ۱۴۷ میلی‌متر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین میزان بارش‌ها نسبت به بلند مدت ۳۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص جاری شدن سیل اخیر در این شهرستان، افزود: با پیش‌بینی‌هایی که از چند روز قبل و با برگزاری جلسه مدیریت بحران انجام شده در حوزه شهری شهرستان مشکل خاصی نداریم و تمام مسیرهای اصلی شهرستان باز است، اما دو مسیر روستایی دچار آب‌گرفتگی شده که نیروهای خدمات رسان در حال برطرف کردن مشکلات هستند.

فرماندار اردستان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده هنوز میزان خسارت دقیق مشخص نشده است، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد در حوزه راه‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، در بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و در بخش ابنیه و ساختمان ۵ میلیارد تومان که جمعاً حدود ۵۲ میلیارد تومان می‌شود خسارت به شهرستان اردستان وارد کرده است.

احمدی طباء با بیان اینکه به همه دستگاه‌های مسئول تأکید کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارت‌های سیل اخیر اقدام کنند، تصریح کرد: تمام ادارات شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده‌باش کامل بودند و اگر نیاز باشد با پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی از روز دوشنبه جلسه مدیریت بحران شهرستان تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری شد و در سیل اخیر نیز ماشین‌آلات بخش معادن شهرستان کمک‌های چشم‌گیری را به مدیریت بحران اردستان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است