Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ زندانی به مرخصی می‌روند همچنین تا به حال مورد مشکوک به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات اداره کل زندان‌های استان اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: کنترل ورودی و خروجی به زندان، پیگیری ارائه مرخصی به زندانیان دارای شرایط مناسب، تأمین تجهیزات مورد نیاز برای رعایت بهداشت فردی و محیط زندان از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش ۳۰ درصدی ورودی به زندان‌های استان اصفهان با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در خصوص ملاقاتی‌ها نیز این اقدام را به حداقل رسانده‌ایم.

مدیرکل زندان‌هها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه با پیگیری رئیس کل دادگستری استان اصفهان، دادستان اصفهان و رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌های استان تاکنون به بیش از چهار هزار زندانی مرخصی داده شده است، ادامه داد: مرخصی زندانیان ادامه دارد و به صورت میانگین روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ زندانی به مرخصی می‌روند.

وی با بیان اینکه نهایت رعایت بهداشت در زندان‌ها انجام می‌شود، افزود: هیچ مورد مبتلای قطعی و مشکوک به ویروس کرونا را تاکنون نداشته‌ایم و هر موردی که احساس کنیم حتی نشانه‌های اولیه بیماری را دارند با فوریت تحت بررسی و قرنطینه قرار می‌دهیم.

گرجی زاده در خصوص استفاده از تجهیزات بهداشتی در زندان برای پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: از این تجهیزات در صورت نیاز استفاده خواهیم کرد، سم زدایی زندان به صوررت مستمر انجام می‌شود و ضدعفونی فضاها را نیز داریم.

کد خبر 413285

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرخصی زندانیان مدیر کل زندان ها آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زندان های استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین