Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان در راستای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا به مسئولان متخلف باشگاه‌های ورزشی خرم‌آباد هشدار داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: از باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی دولتی و خصوصی استان لرستان در راستای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خواسته شده تا به مدت ۱۰ روز فعالیت خود را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی دستور کریمی در این خصوص، نامه تذکر رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌آباد به مدیران سالن‌های ورزشی این شهرستان ارسال شد.

براساس این گزارش از بعدظهر شنبه ۱۰ اسفندماه کارشناسان این اداره با حضور در تعدادی محدود از سالن‌‌های بدنسازی، ایروبیک، ژیمناستیک، رزمی و ...ضمن ارائه تذکر و اخطار از آنان خواستند راعی قانون و مقررات مربوطه باشند.

بدیهی است در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان لرستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • این سردردها نشانه چیست؟
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند