Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:49:24 GMT

۶ رشته تحصیلی جدید وارد دانشگاه سمنان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۴۵۹

۶ رشته تحصیلی جدید وارد دانشگاه سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد ورامینیان پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: شش رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای وارد دانشگاه سمنان شد.

وی با اشاره به اینکه شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور با پذیرش دانشجو در این شش رشته در نوبت روزانه موافقت کرده است، تصریح کرد: در مقطع کارشناسی ارشد سه رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار و شیمی گرایش شیمی کاربردی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان بیان کرد: سه رشته مهندسی عمران گرایش راه و ترابری، مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی و مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه سمنان جذب‌شده است.

ورامینیان گفت: دانشگاه سمنان درمجموع دارای ۲۲۰ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

کد خبر 4868889

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه سمنان تحصیلات تکمیلی رشته تحصیلی ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند