Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:40:28 GMT

اجرای پویش هر خانه یک مسجد در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۴۷۴

اجرای پویش هر خانه یک مسجد در گیلان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به لغو مراسم معنوی اعتکاف در مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا ، از اجرای پویش هر خانه یک مسجد در این استان خبر داد.

او با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان اعمال اعتکاف را در منزل انجام خواهند داد، افزود: دانش آموزان می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط به عبادات خانوادگی یا فردی شامل نماز جماعت، قرائت قرآن، مناجات و کتابخوانی و یا هر موردی که به نظرشان در این قالب قرار می‌گیرد را برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان گفت: دانش آموزان می‌توانند تصاویر و فیلم‌های خود را به دو روش بارگذاری در اینستاگرام با تگ کردن صفحه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان به آدرس hamsangarangilan ۵۸ و ارسال از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۱۹۳۷۵۰۱۹ برای ما ارسال کنند.

محمد لطیفی با بیان اینکه این پویش دانش آموزی تا ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد، تصریح کرد: دانش آموزان باید به همراه تصاویر و فیلم‌های مشخصات کامل خود اعم از نام و نام خانوادگی، شهرستان، مدرسه، مقطع و پایه تحصیلی، شماره تماس نیز ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی ویروس کرونا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است