Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه نیک مرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم بنا به دستور وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت کاهش رفت و آمد های مردم از منزل بوده است.

وی افزود: بر این اساس تمامی دفتر چه های تامین اجتماعی بیمه شدگان در کهگیلویه و بویراحمد که تاپایان بهمن اعتبار دارند، بدون نیاز مراجعه افراد به شعب سازمان تامین اجتماعی تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید اعتبار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی مراجعه بیمه شدگان به شعب تامین اجتماعی مربوط به دفترچه‌های درمانی است که با این اقدام مراجعه افراد به این شعب بسیار کاهش می یابد.

تامین اجتماعی استان ۱۰۰ هزار بیمه شده اصلی شده و با جمعیت زیرپوشش به ۳۲۰ هزار نفر خدمات ارائه می دهد.

بر اساس آخرین آمار تاکنون یک بیمار با ویروس کرونای  مثبت در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است که در حال بهبودی است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌هاست که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود.  

در معمولی‌ترین حالت، این ویروس باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

دوره نهفتگی نسبتا طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

این ویروس برخلاف ویروس سارس که در سال ۲۰۰۳ در چین شیوع پیدا کرد و پس از سرایت به ۲۶ کشور جهان ۸ هزار و ۱۰۰ نفر  را مبتلا کرد، در دوره نهفتگی نیز از فرد به فرد قابل انتقال است، کارشناسان تهدید واقعی کرونا را در همین قابلیت شیوع و انتشار گسترده آن می‌بینند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این مجتمع در سه‌طبقه و در دو مرحله کلنگ زنی شد که دارای ۱۷ سالن و سر در خواهد بود.

وی بیان کرد: اعتبار موردنیاز برای این پروژه در مرحله اول ۱۵۰ میلیارد ریال است و این طرح در سه مرحله اجرایی می‌شود.

جاودان سیرت تصریح کرد: مرحله اول فونداسیون و طبقه اول است و با اعتبار مشخص‌شده ساخته می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح در مراحل دوم و سوم نیز اعتبارات دیگری اختصاص داده خواهد شد.

کد خبر 6098461

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین