Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:00:21 GMT

صدور ۱۱۴ مجوز باشگاه ورزشی در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۹۵۳

صدور ۱۱۴ مجوز باشگاه ورزشی در خراسان‌جنوبی

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در سال ۹۸ تعداد ۱۱۴ مجوز باشگاه ورزشی بخش خصوصی در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

امین لطفیان‌دلوئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش خصوصی و ترویج سلامتی اقشار جامعه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی سیاست‌های تسهیل‌کننده‌ای را برای صدور مجوز فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۱۴ مجوز باشگاه ورزشی بخش خصوصی در کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌های خراسان‌جنوبی صادر شده است.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از تعداد ۱۱۴ مجوز صادره باشگاه‌های ورزشی خصوصی استان در سال جاری ۲۰ مجوز ویژه بانوان، ۱۵ مورد ویژه آقایان و مابقی مشترک ببن بانوان و آقایان بوده است.

لطفیان‌دلوئی یادآور شد: در سال ۹۸ تعداد ۹ مجوز باشگاه ورزشی بخش خصوصی موافقت اصولی برای احداث مکان ورزشی، ۶۰ مجوز تأسیس و ۴۵ نیز مجوز تمدید و تغییر صادر شده است.

وی با اشاره به صدور ۳۵ مورد مجوز کمیسیون ماده پنج اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی برای تأسیس باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی در سال ۹۷، خاطرنشان کرد: تعداد صدور مجوز تأسیس باشگاه در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته از ۳۰۰ درصد رشد برخوردار است.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: تعداد ۲۱۶ باشگاه ورزشی در خراسان‌جنوبی فعال دارد که این تعداد ۲۲ باشگاه در اختیار بانوان می‌باشد.

لطفیان‌دلوئی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت‌ و کمک‌های فنی و اعتباری باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی به‌منظور دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند.

وی بیشترین باشگاه‌های فعال ورزشی بخش خصوصی را در رشته بدن‌سازی و پرورش اندام اعلام کرد و افزود: باشگاه‌های بیلیارد و پنت‌بال در اقلیت می‌باشند.

انتهای پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی خراسان جنوبی ورزش بخش خصوصی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مجوز باشگاه ورزشی باشگاه های ورزشی امور باشگاه ورزشی بخش خصوصی سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران

سید اسماعیل هاشمی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹ هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های مختلف در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

او افزود: شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در مذاکرات و ایجاد قرارداد‌های مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود

هاشمی با اشاره به اینکه رویداد‌های بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه‌ای نقش بسیار زیادی ایفا می‌کند، گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بحث اجرای همایش‌های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

او به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر نمایشگاه‌ها و نشست‌هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قرارداد‌های تجاری خارجی در مازندران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد