Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تله سور، طبق بیانیه وزارت ارتباطات ونزوئلا، هدف اصلی دیدار نیکلاس مادورو در کاخ میرافلورس (مقر ریاست جمهوری) با مقامات دولتی و برخی اعضای مخالفین، تقویت توافق هایی به منظور دست یابی به صلح و آرامش در کشور است.

در جلسه روز گذشته، خورخه رودریگز، معاون رئیس جمهور و شماری دیگراز مسئولان دولتی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که خوان گوایدو، رهبر مخالفان در میان هیات مخالفان شرکت کننده در نشست مشترک با مقامات دولتی، حضور نداشت.

مادورو در صفحه شخصی خود از این جلسه با «میز مذاکره ملی» به عنوان نشستی فوق العاده نام برد و نوشت: ما با قدمی محکم و پایدار در گفت و گو با بخش های مختلف سیاسی کشور که در دستیابی به توافق های بزرگ به منظور تقویت دموکراسی و صلح  سهیم هستند، جلو می رویم.

دیدار روز گذشته به دنبال درخواست های مکرر رئیس جمهوری ونزوئلا صورت گرفت که این نشان از عزم مادورو برای حل و فصل مسائل و دستیابی به ثبات کشور از مسیر مذاکره و گفت و گو میان دو جبهه موافق و مخالف دولت دارد. این در حالی است که خوان گوایدو، رهبر مخالفان هنوز با ایجاد آشوب و دعوت مردم به اعتراضات خیابانی به دنبال دستیابی به اهداف خود است.

کلائودیو فرمین، یکی از سخنگویان مخالفان پس از پایان نشست اعلام کرد که یکی از موضوع های مورد بحث کاهش آرای ممتنع در انتخابات پارلمانی آینده و ایجاد تغییرات مطلوب در کشور بر پایه توافقات انجام شده بود.

خورخه رودریگز، معاون رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات و اطلاعات نیز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس ملی در سال آینده، از آمادگی دائمی دولت برای پذیرش هرگونه پیشنهادی از سوی «میز مذاکره ملی» متشکل از مقامات دولتی و اعضای مخالفان خبر داد.

پس از آنکه خوان گوایدو رهبر مخالفان دولت ونزوئلا، خود را به عنوان رئیس جمهوری ونزوئلا خواند و آمریکا و چند کشور او را به رسمیت شناختند، او تلاش کرد با جلب حمایت ارتش، کنترل کشور را در دست بگیرد اما در این مسیر شکست خورد چون بیشتر مقام‌های ارشد ارتش همچنان از نیکلاس مادورو رئیس جمهوری قانونی این کشور حمایت می‌کردند.  

ونزوئلا در دو سال اخیر سخت‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی چند دهه گذشته خود را تجربه کرده است. این کشور که از زمان حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید با شدیدترین فشارها و تحریم‌های واشنگتن مواجه شده، در دو سال گذشته توانسته در برابر این فشارها مقاومت کند.
شرایط نامساعد اقتصادی ونزوئلا زندگی را برای مردم این کشور سخت کرده و سبب مهاجرت بیش از چهار میلیون نفر از این کشور در سال ۲۰۱۹ شده است.

برچسب‌ها رهبر مخالفان ونزوئلا نیکلاس مادورو ونزوئلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رهبر مخالفان ونزوئلا نیکلاس مادورو ونزوئلا ونزوئلا ونزوئلا ونزوئلا ونزوئلا آمریکا ونزوئلا دونالد ترامپ آمریکا ونزوئلا رهبر مخالفان ونزوئلا نیکلاس مادورو ونزوئلا رهبر مخالفان رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از رسیدگی این سازمان به بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار پرونده در سال ۱۴۰۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) شورای عالی قوه قضاییه به ارائه آماری از میزان و نوع پرونده‌های رسیدگی شده در مراکز پزشکی قانونی طی سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در 450 مرکز پزشکی قانونی سطح کشور، بیش از 2 میلیون و 150 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد، 87 درصد مربوط به معاینات بالینی، حدود 7 درصد در زمینه خدمات آزمایشگاهی، نزدیک به 3.5 درصد مربوط به معاینات اجساد و حدود 1.5 درصد در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بوده است.

تمام آنچه باید درباره "پزشکی قانونی"، "کالبدگشایی"، "گواهی فوت" و "جواز دفن" بدانید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود