Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، مهرداد ایزدی گفت: سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات با هدف افزایش شفافیت در خصوص قیمت کالا و خدمات پر مصرف خانوار طراحی شده است و در حال حاضر شامل ۶ گروه اصلی کالا و ۴ گروه اصلی خدمات از جمله کالاهای اساسی و مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم‌التحریر، لوازم مصرفی خودرو و مصالح ساختمانی است؛ ضمن اینکه گروه‌های خدمات نیز شامل خدمات توزیع گاز مایع، کارمزد دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، کارمزد دفاتر خدمات پیشخوان و تعرفه کالا در سردخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر این سامانه از طریق درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir و همچنین اپلیکیشن مرتبط در اختیار عموم مردم قرار دارد که بر همین اساس، با توجه به شرایط کنونی کشور و افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، ۱۰ قلم لوازم بهداشتی شامل انواع ژل و محلول ضدعفونی کننده دست در اوزان مختلف و نیز مایع سفیدکننده، علاوه بر محصولات بهداشتی قبلی در سامانه گنجانده و قیمت اقلام اعلام شده که شامل حداقل و حداکثر قیمت است.

ایزدی از این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نام برد و اضافه کرد: همچنین سامانه مذکور قابلیت ثبت و رسیدگی به شکایات تخلفاتی نظیر گرانفروشی، اختفا و احتکار، کم‌فروشی و عدم درج قیمت در خصوص انواع کالاها و خدمات و از جمله اقلام بهداشتی و شوینده‌ها را به صورت آنلاین دارد.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، درباره نحوه رسیدگی به شکایت‌های مردمی نیز توضیح داد: با ثبت شکایت مصرف‌کنندگان در این سامانه، بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در کمترین زمان ممکن، ضمن مراجعه به واحدهای صنفی در صورت وجود تخلف، برخورد لازم را به عمل آورده و نتیجه را به مصرف کننده منعکس می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قیمت کالاها کالاهای اساسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود