Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:52:09 GMT

«تام کروز» دو روز زودتر مي آيد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۸۱۸۹

«تام کروز» دو روز زودتر مي آيد

خبرگزاری آریا-«تاپ گان: ماوریک» تام کروز اکرانش را دو روز جلوتر انداخت.
به گزارش آریا و به نقل از ورایتی، فیلم جدید تام کروز تاریخ اکرانش را 2 روز جلوتر انداخت تا 24 ژوئن (4 تیر 99) و در یک روز چهارشنبه کار اکرانش را شروع کند.
پارامونت دیروز دوشنبه در بیانیه‌ای اطلاع داد که ادامه «تاپ گان» که در آن تام کروز بار دیگر در نقش کاپیتان پیت ماوریک میچل ظاهر می‌شود، در این تاریخ اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تریلری که اخیراً از فیلم منتشر شده کروز بار دیگر در نقش یک خلبان دیده می‌شود و از وی به عنوان محبوب‌ترین خلبان‌های برنامه یاد می‌شود.
«تاپ گان: ماوریک» را جوزف کوشینسکی کارگردانی کرده که ادامه‌ای بر فیلم کلاسیک محصول 1986 است. فیلمنامه این فیلم را پیتر کریگ، جاستین مارکس و اریک وارن سینگر نوشته‌اند.
«اسلحه برتر» یا «تاپ گان» محصول 1986 به کارگردانی تونی اسکات ساخته شده بود و اولین فیلم مهم تام کروز بود که با فروش خیلی بالا موجب به شهرت رسیدن کروز و نیز پرفروش‌ترین فیلم سال شد.
در فیلم اصلی گروهی از خلبانان جوان در آموزشگاه سلاح‌های جنگی نیروی دریایی تمرینات خیلی سختی انجام می‌دهند. اکنون 34 سال پس از آن فیلم ماوریک به مربی خلبانی تبدیل شده و به نسل جدیدی از خلبانان درس خلبانی می‌دهد.
در فیلم جدید مایلز تایلر در نقش پسر خلبان همکار کروز بازی می‌کند. نقش این خلبان را آنتونی ادواردز در فیلم اصلی بازی کرده بود و حالا پسر او تحت حمایت کروز است.
وال کیلمر نیز بار دیگر در نقش تام کازانسکی (آیسمن) بازی کرده است. جان هم، اد هریس، لوییس پولمن، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح‌الدین، دنی رامیرز و مونیکلا باربارو دیگر بازیگران فیلم جدید هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تام کروز دو روز زودتر تام کروز تاپ گان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی اختاپوس

کمک‌ها به اسرائیل و جنگ نابرابر در غزه اما وضعیت نبرد بر روی زمین برای صهیونیست ها چندان آسان نیست و طبق اذعان خوده صهیونیست‌ها از هر ۱۰ سرباز اشغالگر یکی از آنها با آتش خودی کشته شده است.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081655 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازی اختاپوس
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • ببینید | خلاصه بازی گل گهر ۰ - شمس آذر ۰
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • عکس| منوچهر هادی فیلم بازی می‌کند؟
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا