Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@08:15:12 GMT

«طهران روزگار نو» را در آی فیلم ببینید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۸۴۶۳

«طهران روزگار نو» را در آی فیلم ببینید

فیلم سینمایی «طهران روزگار نو» اثر زنده‌یاد علی حاتمی پنجشنبه ۱۵ اسفند در کانال فارسی آی‌فیلم نمایش داده می‌شود.

به‌ گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «طهران روزگار نو» بر پایهٔ سریال «هزاردستان»، ساختهٔ زنده‌یاد علی حاتمی است که واروژ کریم مسیحی سه سال پس از درگذشت وی آن را به صورت یک فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای تدوین کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی کشاورز، عزت‌الله انتظامی، زهرا حاتمی، داوود رشیدی و جمشید مشایخی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در «طهران روزگار نو» می‌بینیم: قبل از شهریور ۱۳۲۰، رضاشاه امر به سرشماری می‌کند. او در تنها سفر خارجی‌اش به ترکیه دریافته که آتاتورک نفوس ترکیه را از همین طریق می‌داند. شیوهٔ سرشماری متفاوت است: همه باید درخانه‌ها باشند تا سرشماری درست از کار در بیاید. عده‌ای از عوامل نظمیه از این خلوت و قرق بهره می‌گیرند و یک جواهرفروشی را در لاله‌زار غارت می‌کنند. غافل از اینکه قطعه‌ای از جواهرات عروس خان مظفر در میان جواهرات سرقت‌رفته است.

«طهران روزگار نو» پنجشنبه شب ساعت ۲۲:۰۰ راهی آنتن می‌شود. بازپخش آن نیز روز جمعه ساعت‌های ۶ صبح و ۲ بعدازظهر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر