Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:20:50 GMT

استاندار تهران: پایتخت ضدعفونی می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۸۴۷۴

استاندار تهران: پایتخت ضدعفونی می شود

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان تهران افزود: وضعیت و شرایط امروز بسیار حساس است و شهرداران  برای مبارزه با بیماری کرونا و ضد عفونی کردن معابر عمومی شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی وظایف خطیر و سنگینی بر عهده دارند.

وی یادآورشد: ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و استان تهران کار بزرگی محسوب می شود که به خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی اظهارداشت: ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌های شهری و نظافت معابر عمومی برای ارتقای سطح بهداشت شهروندان باید مدنظر همه شهرداران قرار گیرد و تا استقرار شرایط پایدار ادامه یابد.

استاندار تهران گفت: ویروس کرونا به همان نسبت که خطرناک است به همان اندازه نیز با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی از بین می رود.

تاکید بر نقش سازمان همیاری شهرداری ها

وی به اجرای طرح های مدیریت پسماند صنعتی و ساماندهی روان آب ها در آینده نزدیک اشاره و خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران، مجموعه شهرداری ها به عنوان سهامداران این سازمان هستند.

محسنی بندپی ادامه داد: طرح های مطالعاتی در خصوص مدیریت پسماندهای صنعتی و شهری و همچنین ساماندهی روان آب های سطحی را در دست اقدام داریم و عملیاتی شدن این طرح ها در گرو نقش فعال همه شهرداری ها و اقدامات اثرگذار سازمان همیاری شهرداری های استان است.

استاندار تهران گفت: همکاری شهرداران می تواند این سازمان را پویا و متحول کند هرچند که امروز شهرداری ها نیز به لحاظ اقتصادی  شرایط مطلوبی ندارند.

وی اضافه کرد: امیدوارم اقدامات ما به عنوان مسئولان استان‌تهران به نحوی باشد که بتوانیم در ایام‌منتهی به پایان سال و بحران کرونا، برای مردم این استان آرامش روانی و نشاط را به همراه داشته باشد.

بیماری جدید کرونا با نام علمی «کووید-۱۹» از دی ماه گذشته در ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تاکنون به بیش از ۷۰ کشور جهان سرایت کرده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد.

شمار کل مبتلایان به این بیماری تا روز گذشته ۸۹ هزار و ۸۰۶ مورد گزارش شده است که از این تعداد، ۴۵ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافته و ۳ هزار و ۶۹ نفر جان باخته اند.

ایران با یکهزار و ۵۰۱ ابتلا با ۶۶ فوتی و ۲۹۱ بهبود یافته، چهارمین کشور قربانی ویروس کرونا پس از چین - مهد ویروس-  با ۸۰ هزار و ۲۶ مورد،  کره جنوبی با ۴ هزار و ۳۳۵ مورد و ایتالیا با یکهزار و ۷۰۴ مورد به شمار می رود.

استان تهران نیز با ثبت ۱۷۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا یکی از مهمترین کانونهای شیوع آن در سطح کشور است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران کره جنوبی ایتالیا ویروس کرونا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران محسنی بندپی استان تهران شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار افندی‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایمن‌سازی بزرگرهای تهران گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن‌سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.  

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبود‌های بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.  

افندی‌زاده اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل‌ها، نصب تابلو‌های خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن‌تانک و استوانه، از اقدام‌هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است.  

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن‌سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی‌ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن‌تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن‌سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.  

افندی‌زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط‌کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط‌کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد؛ در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه‌ها و با مشارکت پلیس و شهرداری‌های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود.

گفتنی است؛ بزرگراه آزادگان، از شاهراه‌های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودرو‌های سبک و سنگین، دسترسی‌های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن‌سازی آن همیشه از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات