Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی رؤسای ادرات تبلیغات اسلامی و همچنین تعدادی از روحانیان مستقر استان سمنان ضمن اشاره به لغو شدن اعتکاف در سال جاری به دلیل شیوع کرونا و بابیان اینکه در سنوات قبل خیران بسیاری در استان بودند که در زمان اعتکاف شعبانیه نذورات خود را ادا می‌کردند، گفت: شایسته است با تشکیل کمپین حمایت از خیرین سلامت این نذورات برای خرید لوازم ضدعفونی کننده، بهداشتی و درمانی هدایت در مناطق محروم توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ضرورت امروز اقتضا می‌کند که نذورات سال‌های گذشته که صرف اطعام اعتکاف می‌شد در سال جاری صرف تأمین و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی به‌خصوص در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا شود که امری به‌مراتب موردنیاز جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار ترویج و اطلاع‌رسانی در این حوزه از سوی روحانیان مستقر و ادارات تبلیغات اسلامی سطح استان شد و ابراز کرد: برای تحقق موضوع خیران سلامت به‌خصوص با محوریت اعتکاف رجبیه از افراد مورد اعتماد و شناخته شده مردمی استفاده شود تا این موضوع را بتوانیم به اطلاع همگان برسانیم.

حجت‌الاسلام شکری بابیان اینکه لازم است تا نذورات اعتکاف امسال از طریق نقدی و در شماره حساب مشخص به‌عنوان خیران سلامت واریز شود و همچنین از جریان سازی تشکل‌های مذهبی شامل شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی مساجد، انجمن‌های اسلامی و مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن و غیره  استفاده شود.

او بابیان اینکه در راستای توسعه نذورات حوزه سلامت در سطح استان سمنان بهتر است از ظرفیت تشکل‌های انقلابی همانند جبهه انقلاب فرهنگی انقلاب، هیئت رزمندگان و غیره با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان استفاده شود، تأکید کرد: از جریان سازی در شبکه‌های اجتماعی، خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌ها نیز باید استفاده شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی سمنان شیوع ویروس کرونا تهیه اقلام بهداشتی تبلیغات اسلامی استان سمنان استفاده شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است