Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید حسن رسولی در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران، سازمان و شرکت‌های تابعه درباره بخش مصارف گفت: مابه التفاوته رقم درآمدی لایحه شهرداری تهران در سال آینده با جمع بندی شورا، ۳۷۳ میلیارد تومان است. با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد از این محل به سرجمع اعتبارات حوزه اجتماعی و فرهنگی، حوزه حمل و نقل و ترافیک و حوزه معماری و شهرسازی برای طرح نیلوفری و ساماندهی باغات کن و فرحزاد افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از اصول فرایند بودجه‌ریزی فرایند اصل تعادل است. در جلسه گذشته شورای شهر تهران سقف منابع درآمدی بسته شد. طبق لایحه شهرداری منابع درآمدی سال ۹۹ شهرداری ۳۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که با رقم ۳۷۳ میلیارد تومان منابع درآمدی به ۳۰ هزار و ۵۷۳ افزایش یافت. با توجه به سقف تعیین شده درآمد‌ها باید در بخش مصارف و هزینه‌ّها نیز مطابق با این بودجه اعتبار تخصیص دهیم.
رسولی درباره پیشنهادی مبنی بر اینکه در بخش هزینه و مصارف به لایحه شهرداری ملاک قرار گیرد، اعلام کرد: منابع و مصارف لایحه در تمامی کمیسیون‌ها بررسی شده است و امروز آنچه در صحن بررسی می‌شود ماحصل این بررسی‌ها است اینکه گفته شود در بخش مصارف به لایحه شهرداری تهران بازگردیم با توجه به تصویب بخش درآمدی موضوعیت ندارد.   نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درباره اظهارنظری مبنی براینکه تصمیمات نهایی کمیسیون تلفیق در صحن تغییر می‌یابد، تاکید کرد: کمیسیون تلفیق با حضور ۱۴نفر از اعضای شورای شهر تهران برگزار می‌شود و در این مدت با وجود شیوع کرونا ویروس ساعت‌ها درباره لایحه بودجه جلسات کارشناسی برگزار شده تا لایحه بودجه به موقع تصویب شود. خواهش می‌کنم زحمات کارشناسان را به هدر ندهیم. بیشتر بخوانید: جزییات بودجه شهرداری تهران در سال ٩٩/ اختصاص بیشترین سهم از بودجه سال آینده به فعالیت‌های زیرساختی و توسعه‌ای رسولی همچنین درباره لایحه دو فوریتی شهرداری برای فروش ۱۱ ملک شهر تهران، گفت: شهرداری تهران می‌توانست به جای ارائه لیست املاک، تقاضای افزایش سقف بودجه کند که بررسی آن در بر اساس آیین نامه مالی انجام شود.
وی ادامه داد: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری و ۸۰ قانون شوراها، فروش هر املاکی باید با اجازه شورای شهر تهران انجام شود. با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری تهران در شرایط کنونی و به استناد به گزارش خزانه‌داری در دی ماه پیشنهاد می‌کنم که شورای شهر تهران به موافقت این املاک موافقت کند. بدون تردید فروش هرکدام از این املاک باید از طریق مزایده انجام شود. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rh4 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری بودجه شهرداری شورای شهر تهران شهرداری تهران لایحه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴

موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهرمشهد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی متناسب با هویت شهر مشهد گفت: براساس مناسبت‌های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز و همچنین ایام شهادت‌ها و ولادت ها، برای ورود زائرین به مشهدالرضا برنامه ریزی‌های داشته و انجام داده ایم از جمله دفترچه‌های راهنمای زائر حاوی معرفی اماکن زیارتی و سیاحتی تهیه شده و در اختیار زائران قرار گرفته است.

او افزود: کارگروه ملی زیارت اعتبارات خوبی برای مشهد مقدس تصویب و پیش بینی کرده ولی هیچکدام محقق نشده است. به عنوان مثال طبق تصویب در این کارگروه، سهمیه اتوبوس دولتی برای مشهد ۹۰۰ عدد بوده، اما متاسفانه حتی یک اتوبوس هم از این طریق به ناوگان اتوبوسرانی ما اعطا نشده است.

سخنگوی شورای شهر مشهد ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ مصوب کردیم که در مناطق حاشیه شهر مشهد ده خط اتوبوسرانی شهری با ۹۰ درصد تخفیف خدمات ارائه کند و این امر صورت گرفت و همچنان انجام می‌شود. در سال ۱۴۰۲ نیز طرح رایگان شدن خطوط اتوبوس‌های منتهی به حرم مطهر رضوی برای زایران را تصویب کردیم، اما این مصوبه در کمیته انطباق رد شد.


حاجی بگلو در خصوص تغییر نام خیابان طبرسی منتهی به حرم مطهر رضوی به نام امام جواد (ع) بیان کرد: هر طرحی برای بررسی در شورا باید حداقل امضای پنج یا هشت نفر از اعضا را داشته باشد که این طرح هم چنین بود، اما بنده از اسامی اعضا موافق آن اطلاعی ندارم، اما این مصوبه در کمیته انطباق تایید نشده و صورت نخواهد پذیرفت.

او در خصوص پروژه خطوط مترو در مشهد تصریح کرد: طبق وعده شهرداری تا پایان ۱۴۰۴ حفاری‌های مترو به پایان خواهد رسید و بعد از آن بیشتر درگیر تجهیز و آماده سازی ایستگاه ها، ریل گذاری و خرید واگن خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره پرداختی‌ها به پیمانکاران شهرداری تاکید کرد: شهرداری مشهد حدود ۴ هزار پیمانکار در پروژه‌های مختلف دارد و آنها قلب تپنده شهرداری هستند. به زودی پرداختی‌های این پیمانکاران  واریز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه