Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکت جو با بیان اینکه کشتار مسلمانان هندوستان هنوز ادامه دارد و هیچ سازمانی نسبت به این امر واکنشی نشان نداده است گفت: در ساعت ۱۴ و ۷ شب تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان با رعایت موارد بهداشتی مقابل سفارت هندوستان در خیابان بهشتی برگزار می‌شود.

محمدباقر حکمت جو در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد کشتار مسلمانان مظلوم هندی در هندوستان و تجمع امروز دانشجویان در مقابل سفارت هندوستان در تهران گفت: با توجه به رویدادهایی که در هندوستان اتفاق افتاده که ابتدا از مسجد بابری و حوادث کشمیر و کشتار مسلمانان آغاز شد ، جو شدید  ظالمانه سال ۲۰۰۰ و کشتار هزار نفر از مسلمانان در این سال، دوباره این شرایط تکرار شد و هنوز کشتار مسلمانان ادامه داشته و این کشتار از گذشته نیز بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران افزود: مسلمانان در این کشتار هیچ پناهی ندارند و تنها امان و پناهگاه آنها پلیس هندوستان است  که متاسفانه پلیس هم با هندوها در کشتار مسلمانان همکاری می کند. در واقعه تلخ کشتار مسلمانان متاسفانه سازمانهای بین المللی دفاع از حقوق بشر هیچ عکس العملی نشان ندادند تنها وزارت خارجه ایران در عکس العمل به کشتار مسلمانان بیانیه ای صادر کرد و هیچ یک از کشورهای دنیا نسبت به این حادثه تلخ واکنشی نشان ندادند.

 

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی در این واقعه تلخ بیانیه ای صادر کرد و پس از آن نامه ای نیز نوشت اما هیچ یک از این موارد موثر واقع نشد و کشتار مسلمانان همچنان ادامه دارد و در گزارش های رسیده از هندوستان تعرض و دست درازی به نوامیس مسلمانان نیز مطرح شده است به همین جهت در واکنش به این کشتار امروز ساعت ۱۴ در حوزه علمیه تهران برنامه ای برگزار می‌شود و برای وحدت میان جامعه حزبی و دانشجویی کشور تجمع اعتراض‌آمیز نیز در مقابل سفارت هندوستان واقع در خیابان بهشتی برگزار می‌شود.

 

حکمت جو با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: این تجمع با رعایت موارد بهداشتی و رعایت فاصله میان شرکت کنندگان با استفاده از دستکش و در صورت امکان ماسک برگزار می شود تا انتقال بیماری برای شرکت کنندگان در این تجمع صورت نگیرد و در زمان کوتاهی به پایان می رسد و از سوی دیگر با توجه به اینکه این مراسم در فضای آزاد برگزار می شود احتمال انتقال بیماری بسیار کمتر است.

 

وی گفت: در این تجمع دانشجویی تمامی دانشگاه های تهران اعلام آمادگی کردند، در ادامه  این مراسم تجمع دیگری در ساعت ۷ شب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود و شرکت کنندگان با روشن کردن شمع اعتراض خود را نسبت به کشتار مسلمانان هندوستان نشان می دهند.

 

حکت جو اظهار کرد: سالیان زیادی است که تمامی مذاهب در هندوستان در صلح و ارامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند و علارغم تمام اختلافات میان مذاهب، تمام ادیان بودا، هندو و ... در کنار هم خدای خود را پرستش می کنند ، اما با قوانین جدیدی که متاسفانه در این کشور تصویب شده است مسلمانان در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند و این سختی از سوی اقلیت های پرقدرت هند نسبت به مسلمان اعمال می شود.


 

مسئول دفتر بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران تصریح کرد: با دستور نخست وزیر هند( مودی) در سال  ۲۰۰۰ ، هزار نفر از مسلمانان کشته شدند وتا ۵ سال به دلیل این کشتار این فرد اجازه ورود به آمریکا را نداشت ، اما اکنون مودی اولین نخست وزیری است که با اسرائیل رفت و امد دارد.

 

حکت جو گفت: تمام تلاش ما کمک به تمام مردم هندوستان و نه تنها مسلمانان است و متاسفانه در گزارش های جدید رسیده از این کشور کشتار گسترده شیعیان و اهل سنت در دستور کار این نخست وزیر قرار دارد.

 

وی گفت: در پایان این مراسم بیانیه ای که به امضای ۱۵۰ دانشگاه کشور رسیده است قراعت می شود./


 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجمع اعتراض آميز هندوستان هند تجمع کشتار مسلمانان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دربرخی از تحصن‌های مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا، تحت حمایت پلیس برای شکنجه روحی و آزار روانی این دانشجویان تلاش می‌شود.
در دانشگاه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا وقتی که ده‌ها دانشجوی حامی مردم غزه در چادرهایش شان تحصن کرده بودند، ده‌ها صهیونیست و طرفدار رژیم صهیونیستی، صدای گریه یک کودک گرسنه غزه را از بلندگوی خود به سمت چادر‌های آنان پخش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در شیکاگو، پلیس با سرکوب تحمع مسالمت امیز دانشجویان موسسه هنری این شهر، ۶۸ نفر از انان را دستگیر کرد.
در دانشگاه ویرجییای آمریکا هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان با سرکوب پلیس روبرو شد و پلیس ۲۵ دانشجو را دستگیر کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند