Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه رضوان‌مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ (صدای مشاور بهزیستی) برای ارائه خدمات روانشناسی ناشی از وجود اضطراب در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا به مردم، از ساعت ۸ الی ۲۰ فعالیت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: استفاده از صابون مایع و مواد ضدعفونی کننده در سرویس بهداشتی ساختمان‌های اداری، مراکز نگهداری شبانه‌روزی، شیرخوارگاه و آسایشگاه‌های زیر نظر بهزیستی در استان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان‌مدنی به نظارت کارشناسان مراکز غیردولتی بر روند اجرای اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: استفاده مکرر و روزانه از تب‌سنج دیجیتالی در شیرخوارگاه و مراکز شبه خانواده زیر نظارت بهزیستی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ایجاد اتاق قرنطینه در تمامی مراکز شبانه‌روزی، استفاده از برنامه غذایی پیشنهادی مرکز بهداشت شهرستان برای مراکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان و دیگر مراکز، ضد عفونی کردن مکرر گرم‌خانه‌ها و رعایت فاصله ۲ متری تخت‌ها را از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته بهزیستی در راستای شیوع بیماری کرونا برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاکنون در بین مراکز زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه هیچ مورد مشکوک به ویروس کرونا نداشتیم، افزود: معرفی رابط مراقبت سلامت به مرکز بهداشت برای انجام مراقبت‌های ویژه و بیماریابی، گزارش‌دهی روزانه در مراکز نگه‌داری سالمندان و نصب پوستر آموزشی در ساختمان‌ها و مراکز زیر پوشش بهزیستی نیز از جمله سایر اقدامات انجام شده توسط بهزیستی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

کد خبر 4869103

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا بهزیستی کرمانشاه ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران