Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@04:25:37 GMT

تخلف محرز در باشگاه پیکان +سند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۴۲۵

تخلف محرز در باشگاه پیکان +سند

وزارت صنعت مانند تمام دستگاه‌های دولتی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود و باشگاه‌های صنعتی نیز در این بخش قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق، با توجه به اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌های تابعه دولتی که از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند، این موضوع در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز مانند بسیاری دیگر از وزارتخانه‌ها به شکل عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرایند نامه‌ای را در وزارت صنعت به دنبال داشت که برای تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات تابعه این وزارتخانه ارسال شد تا اقدامات در خصوص استفاده از نیروهای جوان و منع به کارگیری بازنشستگان طبق قوانین صورت بگیرد.

اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در باشگاهی چون پیکان که زیر نظر شرکت ایران خودرو است، جدی‌تر از دیگر باشگاه‌ها بود. اعلام شده بود حتی افراد بازنشسته به عنوان مشاور هم نمی‌توانند با این باشگاه فعالیتی داشته باشند اما ظاهراً این مسائل فقط در حد حرف و سخن باقیمانده است.

بیشتر بخوانید:

گرشاسبی:اصلا دوست نداشتم مدیرعامل شوم

حمیدرضا گرشاسبی که به عنوان مدیر بازنشسته مجبور به ترک باشگاه پرسپولیس شد و دیگر نتوانست به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت کند، مدتی پیش به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان انتخاب شد. او حالا پس از جدایی محمود شیعی به عنوان مدیرعامل این باشگاه صنعتی انتخاب شده که خلاف قوانین و مقررات جاری است.

در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌هایی چون سپاهان، ذوب‌آهن، فولاد، پیکان، سایپا و گل‌گهر فعالیت می‌کنند که از جمله باشگاه‌های صنعتی محسوب می‌شوند. به همین دلیل قوانین سفت و سختی هم در رابطه با حضور بازنشسته‌ها در این باشگاه‌ها وجود دارد که اخیراً این مسئله در باشگاه پیکان نقض شد.

تصویر نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره عدم استفاده از نیروهای بازنشسته را در زیر مشاهده می‌کنید:

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا پیکان قانون منع به کارگیری بازنشستگان گرشاسبی منع به کارگیری بازنشستگان وزارت صنعت باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با بیان این‌که مسئولان استان توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها دارند، افزود: در همین راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که استقرار دهیاری در روستا‌ها باعث افزایش بودجه روستا و بهبود وضعیت عمرانی آن خواهد شد، اضافه کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، در زمان حاضر ۳۹۳ روستا دهیاری دارند.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز به‌کارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

وی اظهار کرد: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری و نیز آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی مشغول به‌کار شوند.

محمدی‌زاده با اشاره به این‌که آخرین به‌کارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است، گفت: به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستا‌های استان بوشهر خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی