Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از جوان از همدان با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز  در استان همدان، گفت: این طرح از ۱۰ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۹ در سراسر استان با همکاری سایر دستگاه‌ها ادامه دارد.

او  اهداف اجرای این طرح  را حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان اقتصادی، سالم سازی فضای کسب و کار  و دانست و بیان کرد:  نظارت بر سیستم توزیع کالا وخدمات، نظارت موثر و کار آمد در حوزه خدمات وملزومات بهداشتی ودرمانی بویژه ملزومات مرتبط با بیماری کرونا و حضور موثر واستفاده از تمام ظرفیت‌های تعزیرات حکومتی در برخورد با گرانفروشی، تقلّب و امتناع از عرضه کالا  از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد:  ۲ اکیپ در اداره کل و ۷ اکیپ در شهرستان‌ها استان مشغول به بازرسی  فعالیت هستند.

حسن پور ادامه داد:  این تیم‌ها در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۰ لغایت ۱۴ و روز‌های عادی درشیفت عصر ازساعت ۱۶ لغایت ۲۰ آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی هستند.

او تاکید کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/د. ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گشت نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: به پرونده نگهداری دو دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه تعزیرات با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز که افزون بر ضبط کالای کشف شده، متخلفان را به پرداخت سه میلیارد ۳۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

حسن پور، قاچاق را آفت زیانبار بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی و اشتغال جوانان برشمرد و گفت: برای صیانت از حقوق تولید کنندگان و امنیت بازار به ویژه در سالی که با شعار جهش تولید و مشارکت مردم نام گذاری شده با هرگونه خرید فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در سامانه ارتباطی ثبت یا برای رسیدگی فوری به این مرجع مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد