Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@17:58:19 GMT

تب‌سنجی ۱۹ هزار مسافر در محور سوادکوه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۰۵۶

تب‌سنجی ۱۹ هزار مسافر در محور سوادکوه

به گزارش همشهی‌آنلاین به نقل از ایرنا، محور سوادکوه نخستین دروازه ورودی از استان تهران به مازندران بود که از هفته گذشته مقررات تب‌سنجی در آن به اجرا گذاشته شد و پس از آن هم در محورهای هراز و کندوان اجرایی شد.

سعید یزدانی سه‌شنبه سیزدهم اسفند افزود: از آغاز طرح تب‌سنجی که پنجشنبه هشتم اسفند ماه بود تا روز گذشته دوشنبه دوازدهم اسفند بیش از ۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه خودرو با سرنشین از محور سوادکوه وارد استان مازندران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی مراکزهای اداری، خیابان‌ها و مسیر راه‌آهن از سوی شهرداری‌های سطح شهرستان سوادکوه در حال انجام است.

فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه مهمترین بحث برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزایش آگاهی مردم نسبت به این ویروس است، گفت که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نقاط قانونی نسبت به نصب بنرهای اطلاع‌رسانی مربوط به نکات آموزشی و پیشگیرانه وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا اقدام کرده‌اند.

یزدانی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا یک دوره آموزشی نحوه پخت و توزیع نان با نانوایی‌های سطح این شهرستان داشته‌ایم، افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا  طرح تشدید بازرسی از نانوایی‌ها در حال انجام شدن است.

فرماندار سوادکوه در پایان با اشاره به این‌که در راستای مقابله با ویروس کرونا، سالن‌های پذیرایی سطح شهرستان سوادکوه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، افزود : به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، حرکت قطار گردشگری به این شهرستان هم متوقف شده است.

شهرستان سوادکوه دارای سه شهر پل سفید، زیراب و آلاشت است.

کد خبر 489041 برچسب‌ها استان مازندران كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران كرونا در ايران مقابله با ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این استان که با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: روح حاکم بر مدیریت بحران بحث پیشگیری است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای بحران ۲ مؤلفه اصلی مدیریت بحران است، افزود: وقوع حوادث غیر مترقبه زمان نمی‌شناسد، بنابراین باید برای هر نوع حادثه‌ای از آمادگی‌های لازم برخوردار باشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نظم آب و هوایی در جهان بهم خورده است، گفت: با توجه به اقلیم آب و هوایی ایران، این شرایط آمادگی بالایی را می‌طلبد.

نامی با بیان اینکه حوزه مدیریت بحران مورد توجه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: در حال خرید یک سری تجهیزات هستیم که استان کرمانشاه با توجه به نقش مرکزیت در غرب کشور از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

وی پیشگیری، آمادگی و بازسازی و باز توانی از ارکان مدیریت بحران دانست و تصریح کرد: امروزه بحران به عنوان اصلی‌ترین و راهبردی‌ترین مسئله کشورها مطرح است، بنابراین آمادگی کامل برای مقابله با هر حادثه‌ای ضروری است.

نامی به وقوع سیل‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۴۴ هزار کیلومتر رودخانه در کشور وجود دارد که ۶ هزار و ۸۲۰ آن از مناطق مسکونی شهری و روستایی عبور می‌کند.

وی با اشاره به مخاطرات احتمالی در این مناطق، اضافه کرد: ایجاد سیل بند عرضی و جلوگیری از ساخت و سازها در بستر رودخانه‌ها از اقدامات لازم برای جلوگیری و پیشگیری از خطرات سیل در این مناطق است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه برای در امان ماندن از سیلاب‌ها راهی به جز اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری در کشور نداریم، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها علاوه بر حفظ و ذخیره آب‌های زیرزمینی، از فرسایش خاک نیز در هنگام وقوع سیلاب جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089801

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید