Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد احمدیوسفی گفت: در حرکتی جهادی طلاب حوزه های علمیه جیرفت و عنبرآباد برای تولید ماسک و روپوش بهداشتی برای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام «محمد احمد یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور کمک به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و با هدف رفع کمبود ماسک و روپوش های بهداشتی در بیمارستان های جنوب کرمان، در حرکتی جهادی حوزه های علمیه امام محمد باقر علیه السلام و الزهرا (س) جیرفت و نیز حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد به کمک دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آمدند تا گامی هر چند کوچک در این راستا بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط حوزه های علمیه و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: قرار است با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یکسری وسایل به منظور تولید ماسک و روپوش بهداشتی در اختیار طلاب قرار داده شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۵ اکیپ از طلاب حوزه علمیه در آمادگی کامل هستند تا به محض رسیدن وسایل مورد نیاز با تلاش شبانه روزی، بتوانند روزانه قریب یکهزار و ۵۰۰ ماسک و روپوش تولید کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جیرفت قرار دهند. 

حجت الاسلام احمدیوسفی با بیان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای تهیه وسایل با یکسری محدودیت ها مواجه است، اظهار کرد: از همشهریان خواهشمندیم به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه، چنانچه در منزل چرخ خیاطی دارند آن را تا پایان مبارزه با ویروس کرونا به شکل امانی در اختیار حوزه علمیه امام محمد باقر علیه السلام جیرفت قرار داده و یا پارچه و نخ تهیه کرده و به ما تحویل دهند.
 
شایان ذکر است؛ مردم می توانند اقلام اهدایی خود از طریق حضوری به حوزه علمیه امام باقر علیه السلام جیرفت واقع در خیابان یک طرفه - کوچه آگاهی سابق تحویل دهند و شماره تلفن های 09162110963 - 0910138195 آماده پاسخ گویی به سوالات مردم در این خصوص است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کرونا حوزه های علمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت حوزه های علمیه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس