Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از منع فعالیت مراکز بوم‌گردی، برگزاری تورها و برخی دیگر از خدمات مجوزدار از این اداره کل تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، «مرتضی عربی» افزود: از هم اکنون تا اطلاع ثانوی به استناد مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا و جلسه فوق العاده استانی کلیه مراکز بوم‌گردی باید تعطیل و با بنر و پارچه اطلاع رسانی کنند و همچنین استخرهای عمومی مجتمع های آبدرمانی و گردشگری سلامت و هتل ها تعطیل می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: همچنین برگزاری هرگونه مراسم تحت هرعنوان از جمله مراسم عروسی، جشن تولد و امثالهم لغو و اکیدا ممنوع است.
 

وی ادامه داد: پذیرش تور و مسافر گروهی تحت هر عنوان در هتل، مهمانپذیر، مجتمع های گردشگری و سایر مراکز اقامتی ممنوع بوده و در صورت مشاهده بدون اغماض واحد خاطی تعطیل و پلمب می شود.

 


عربی با بیان اینکه برگزاری تورهای داخلی و خارجی توسط دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و یا راهنمایان گردشگری و لیدر های محلی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد و باید لغو شود، عنوان کرد: استعمال قلیان به هر طریق ممکن در سفره خانه های سنتی و سایر مراکز تحت پوشش اکیدا ممنوع و در صورت مشاهده ضمن تعطیلی واحد، آلات جمع آوری می شود.

 


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: پذیرش مسافر انفرادی در هتل ها با رعایت دقیق مقررات بهداشتی و داشتن مواد ضدعفونی کننده و استانداردهای بهداشت محیط خواهد بود.

 


وی بیان کرد: کلیه مدیران ادارات و دفاتر نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مکلف و موظف هستند، شخصاً ضمن مکاتبه و ابلاغ با همراهی تیم نظارتی نسبت به بازدید های مستمر و اجرای موارد ابلاغی به فوریت اقدام کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از کرونا اقامتگاه بوم گردی تعطیل تور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا/فارس طبق اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مجموعه جهانی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمده است: به دلیل بارش‌های اخیر و اهداف حفاظتی، مجموعه تاریخی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف حفظ سلامتی و امنیت بازدیدکنندگان و نیز حفاظت از آثار گرانبها و باارزش موجود در این مجموعه اتخاذ شده است.

بنا بر این گزارش، تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد