Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان عرصه پزشک و سلامت، از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضائی استان با محتکران، گران‌فروشان و اخلال گران مواد بهداشتی خبر داد و گفت: دستگاه قضائی همچون گذشته در کنار مردم ایستاده است و با کسانی که در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی اخلالی یا احتکار کنند به اشد مجازات برخورد خواهد کرد و ذره‌ای از حق و حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیروی فرمایشات و دستورات رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید با افراد سودجو، با ورود به موقع دستگاه قضائی خوزستان تاکنون ۳ پرونده در بحث «احتکار و گران‌فروشی» به اداره کل تعزیرات ارجاع و ۳ پرونده دیگر در دادگاه انقلاب استان تشکیل شده است و همچنین شعبه بازپرسی ویژه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با هشدار به کسانی که اقدام به سودجوی در موضوع مواد پزشکی و بهداشتی داشته باشند، تأکید کرد: طبق قانون کسانی که اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و مایحتاج پزشکی و به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، مجازات آنها «مفسد فی الارض» و حکم آنها «اعدام» خواهد بود و در غیر این صورت بین ۵ الی ۲۰ سال زندان برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: مردم عزیز خوزستان می‌توانند شکایت‌های خود در این مورد به دادستان‌ها و ادارات تعزیرات سراسر استان مراجعه کنند و مطمئن باشند که دستگاه قضائی استان به شکایت‌های آنها در اسرع وقت رسیدگی و با محتکرین و اخلال گران برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4869194

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق مرادی دادگستری خوزستان ویروس کرونا گرانفروشی ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند دستگاه قضائی مواد بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فریدون عبادی در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر رفع تعرض و قلع و قمع و اعاده به وضع سابق، تعداد سه فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی خوزستان با همکاری دستگاه قضائی و عوامل انتظامی در فروردین‌ماه سال جاری اجرا و از اراضی دولتی رفع تصرف شد.

وی در ادامه مساحت اراضی رفع تعرض شده در این بازه زمانی را ۵۵۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: اراضی فوق با هوشیاری، دقت و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان خوزستان به بیت‌المال بازگردانده شد.

سرهنگ عبادی ادامه داد: این سه فقره شامل رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به متراژ هرکدام ۲۰۰ مترمربع در شهرستان شوشتر، ۲۰۰ مترمربع در شهر شرافت، در مسجدسلیمان ۱۵۰ مترمربع است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تأکید کرد: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند. همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهند.

کد خبر 6087525

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان