Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهر عصر سه شنبه در کمیته اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا که با حضور ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان، رضا غلامی معاون سیاسی، انتظامی، اشجعی معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری و عبدالعلی معاون فنی عمرانی و همچنین جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد به برخی از اقدامات و برنامه‌هایی که مجموعه فرمانداری با هماهنگی ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان انجام شده بود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: مرجع اطلاع رسانی دقیق در رابطه با ارائه آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا بر عهده قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا است و تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های این قرار گاه در شهرستان اجرا می‌شود.

طاهری ادامه داد: هم اکنون تمامی قلیان سراهای موجود شهرستان شهریار بسته است و اگر موردی از آن مشاهده گردد تخلف صورت گرفته و برابر قانون برخورد خواهد شد و همچنین تالارهای عروسی نیز بسته است و تمامی جلسات و نشست‌ها و برخی نماز جمعه‌ها تعطیل می‌باشد.

فرماندار شهریار اذعان کرد: علی رغم توصیه‌های بهداشتی مبنی بر اجتناب شهروندان از برگزاری تجمع و مراسم‌ها جهت پیشگیری از مبتلا شدن ویروس کرونا موردی گزارش می‌شود که در منازل عروسی و جشن‌هایی برگزار می‌شود که این موضوع مغایر با توصیه‌های بهداشتی است و ویروس در چنین تجمعاتی بین افراد به سهولت انتقال می‌یابد.

وی از تشدید نظارت بر نانوایی‌های سطح شهر نیز خبر داد و گفت: نانوایان تحت نظارت حراست، بازرسی و اتحادیه خود هستند و همه مسائل بهداشتی آنها با هماهنگی‌های انجام شده رصد می‌شود.

طاهری از توزیع مواد ضد عفونی کنند در شهریار نیز خبر داد و گفت: با یکی از مراکز تولید محلول‌های ضد عفونی کننده شهرستان که از کیفیت خوبی هم برخوردار است هماهنگی‌ها صورت پذیرفته که از فردا میزان قابل ملاحظه از آن با نظارت ویژه در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.

فرماندار شهریار به موضوع عرضه ماسک در چند روز آینده نیز پرداخت و گفت: یکی از مراکز تولیدی ماسک در شهرستان که روزانه ۵۰ هزار ماسک تولید می‌کرد را ملزم به تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک نموده‌ایم که با عرضه این مقدار می‌توان بخشی از نیاز بیمارستان‌ها و مردم را مرتفع نمود.

وی تصریح کرد: امروز جنگ مدافعان سلامت است و هر یک از افراد باید به انداز ه توان خود به توصیه‌های بهداشتی از قبیل پرهیز از حضور در تجمعات، جشن‌ها، رعایت موازین بهداشتی و… توجه نموده و عزیزانی که با فداکاری و از جان گذشتگی در بیمارستان و درمانگاه‌ها برای سلامت جان هم نوعان خود تلاش می‌کنند کمک کرده باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار قالب شدن ترس و ناامیدی را عاملی برای غلبه بیماری بر فرد برشمرد و افزود: برخی مواقع افرادی که دچار کوچک‌ترین سرماخوردگی روحیه خود را از دست داده و ضربه جبران ناپذیری به او وارد می‌شود و در عوض دیدیم افرادی هم دچار سرطان شده بودند و وحشت و استرس به خود راه نداده و بر آن غلبه کردند.

طاهری در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم عزیز از این وضعیت پیش آمده با موفقیت عبور کنیم و شاهد سلامت روحی جسمی همه افراد باشیم.

کد خبر 4869349

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار ی شهریار شهریار ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند ویروس کرونا توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند