Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر المپیک ژاپن برای اولین بار پیشنهاد تعویق بازیهای المپیک توکیو را ارائه داد.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس اسپورت، سیکو هاشیموتو وزیر المپیک ژاپن اعلام کرد در قرارداد میزبانی ژاپن با کمیته بین المللی المپیک "بندی" وجود دارد که این کشور می تواند بازیهای المپیک توکیو را به زمستان ۲۰۲۰ موکول کند.

شیوع کرونا تاکنون باعث کشته شدن ۳ هزار نفر در جهان شده و بیش از ۸۰ هزار نفر نیز درگیر این ویروس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفته قبل توماس باخ اعلام کرد آنها تمام تلاش خودشان را خواهند کرد تا المپیک طبق زمان قبلی برگزار شود.

گفته می شود برای سازماندهی بازیهای المپیک توکیو ۱۲.۵۱ میلیارد دلار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: 

چالش لبخند و شادی؛ برقص، برقص، زنده باد زندگی!

کرونا در جهان؛ تجمع ممنوع، سفرها محدود و مدارس تعطیل (+عکس)

خسارت ۸۳ میلیارد دلاری 10 ثروتمند جهان به خاطر کرونا

لینک کوتاه: asriran.com/0030W9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: المپیک 2020 کروناویروس المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سالار آقاپور در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز را شاد کنیم. مردم و خانوادهایمان ما را دعا کردند و انرژی مثبت می‌فرستادند و توانستیم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. این شادی که به قلب مردم هدیه کردیم چیز خاصی نیست، اما در این شرایط حداقل یکی دو ساعت توانستند به خاطر قهرمانی ما شاد باشند.

ویدئو: 331384

وی در مورد قدرت‌های نوظهور فوتبال آسیا و سنگینی وظایف فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بله، نسبت به سال‌های قبل که بازی‌ها را با نتیجه 10 بر یک یا 15 بر یک تمام می‌کردیم، کار سخت شده است. دوران آن بازی‌ها دیگر تمام شد، دیگر همه کشورهای آسیا فوتسال و دفاع کردن را بلد هستند. شما دیدید که ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد. حتی تیم‌هایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. خدا را شکر که افغانستان هم به جام جهانی صعود کرد. از این به بعد کار سخت‌تر می شود. خدا را شکر ایران با قدرتی که از گذشته داشته و همدلی که میان بازیکنان وجود دارد، بتوانیم از این به بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

ستاره تیم ملی درباره مسابقات جام جهانی هم گفت: با بازگشت حسین طیبی که بازیکن مصدوم ما در این جام بود؛ اما حضورش خیلی تأثیرگذار است، همچنین  با این کادر فنی و بازیکنان متحدی که داریم، تیم را در فینال جهان می‌بینم.

وی راجع به مصدومیت حسینی طیبی هم صحبت کرد: جای حسین خالی بود. او کاپیتان دوره قبل و بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و با بازگشتش در جام جهانی به ما کمک می‌کند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد دلیل حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال، تأکید کرد: سال انتخابی جام جهانی سال سختی است. به نظرم ژاپن آنجایی که فکرش را نمی‌کرد بازی‌ها را باخت و مساوی کرد که همین عامل حذفش شد. همه تیم‌ها روبه‌روی ژاپن به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردند، اما این تیم آنها را دست‌کم گرفت و حذف شد.

دیگر خبرها

  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد