Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@12:02:47 GMT

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پردیس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۲۱۷۴

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پردیس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پردیس با حضور مسئولین برگزار شد.

بر اساس این گزارش سرهنگ «حسن محمدی» طی مراسمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس معرفی و از زحمات سرهنگ غلامرضا حسنوند طی ۴ سال خدمت در شهرستان پردیس تقدیر شد و مقرر است که سرهنگ حسنوند در یکی از معاونت‌های فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به فعالیت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنوند در این مراسم طی سخنانی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته طی مدت خدمت در پردیس اظهار داشت: شهرستان پردیس منطقه‌ای امن است و با توجه به آمار این امنیت در حال افزایش می‌باشد چنان که طی سال گذشته در این شهرستان ۱۲ قتل داشته ایم اما امسال فقط یک مورد قتل رخ داده است.

وی گفت: در حوزه جرایم امسال نسبت به پارسال ۶ درصد کاهش جرایم و ۱۰ درصد افزایش کشفیات داشته ایم که این امر نیز به واسطه تلاش همه همکاران در دستگاه‌های انتظامی میسر شده است.

حسنوند بیان داشت: در حوزه افزایش خدمات در این شهرستان شاهد هستیم که ۲ کلانتری و مرکز تخصصی پلیس تخصصی فتا نیز در این منطقه راه اندازی شده و در حوزه راه هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 4869369

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پردیس مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد