Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر جوان والنسیا، مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. 

طرفداری- فران تورس یکی از آینده‌دار ترین بازیکنان والنسیا محسوب می‌شود. او از سال 2018 در تیم اصلی خفاش ها بازی می‌کند و در این فصل هم توانسته علی رغم فرم سینوسی شاگردان سیلادس، نسبتا خوب عمل کند و 4 گل و 4 پاس گل برای تیمش به ثبت برساند. این عملکرد باعث شده که ترنسفرمارکت ارزش او را 40 میلیون یورو برآورد کند، یعنی 2 برابر ارزشی که سال قبل داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد تورس در سال 2021 به اتمام می رسد و او تاکنون 2 بار پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را رد کرده است. گروهی که وکالت وینگر جوان را بر عهده دارد، همان گروهی است که مدیریت برنامه های پدری، خرید جدید بارسلونا که هم اکنون در لاس پالماس توپ می زند را در اختیار دارد. گروه Leaderbrock Sports، رابطه بسیار خوبی با باشگاه کاتالانی دارد. حالا خبر رسیده است که مدیریت فنی بارسلونا، ارزش تورس را 35 میلیون یورو می داند و به جذب او علاقه مند است. 

موندو مدعی شده است که بارسلونا 2 سال پیش هم در پی جذب این وینگر آینده دار بود، بلوگرانا می توانست آن موقع،  تنها با پرداخت 8 میلیون یورو تورس را به ترکیب تیمش اضافه کند. اما این اتفاق رخ نداد و اکنون بند فسخ 100 میلیون یورویی در قرارداد او وجود دارد. چیزی که از رخ دادن این انتقال در آن زمان جلوگیری کرد، خواسته خود بازیکن و بستگانش برای ماندن در مستایا بود. اطرافیانش معتقد بودند که هنوز زمان خروج از والنسیا فرا نرسیده و بهترین جا برای پیشرفت تورس، تیمی است که در آن رشد کرده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی دیشب ترکیب رئال مادرید را زیر و رو کرد و تیمش را با 9 تغییر به مصاف سوسیداد فرستاد، با این حال مشکلی برای پیروزی نداشت و با گل آردا گولر به سه امتیاز حیاتی دست یافت. تیم دوم رئال نیز عالی کار کرد.

فران گاسیا بعد از مدت ها فرصت پیدا کرد از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد. او که تابستان گذشته به رئال ملحق شد، در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته نیز دقایق پایانی به زمین رفت و موثر کار کرد.

فران در پایان بازی در مورد فاصله کم تا قهرمانی لالیگا گفت: «بله، قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شد. از اینکه توانستم بار دیگر از این پیراهن دفاع کنم خوشحالم. به عنوان بازیکن رئال می‌دانید که باید همه چیز خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران بدهید. بازگشت به مادرید با این سه امتیاز حس فوق العاده ای دارد.»

او در مورد 9 تغییر در ترکیب اصلی گفت: «این یعنی رئال فقط به یازده نفر متکی نیست و یک تیم مشخص ندارد. ما یک مجموعه بزرگ و متحد هستیم و هر بازیکنی به زمین برود، همه تلاش خودش را می کند. ما به مربی ابزار و اختیاز لازم برای تغییرات را می دهیم.»

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!