Web Analytics Made Easy - Statcounter

«توماس باخ» رییس IOC در افتتاحیه نشست ۲ روزه هیات اجرایی این نهاد بین المللی در لوزان پایتخت سوئیس گفت: خود را برای یک المپیک موفق مهیا می‌کنیم؛ توکیو ۲۰۲۰.

بسیاری از رویدادهای ورزشی در سرتاسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده یا به تعویق افتاده است.

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که ویروس کرونا تاکنون راه خود را به بیش از ۶۰ کشور جهان باز کرده و در این مسیر، بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ نفر را قربانی و بالغ بر ۹۰ هزار نفر را مبتلا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر موارد در چین هستند اما کره جنوبی، ایتالیا و ایران سه کشوری هستند که خود را به عنوان بیشترین موارد ابتلا خارج از خاستگاه این ویروس کشنده معرفی کرده اند.

کرونا در ژاپن دست کم ۲۳۰ نفر را مبتلا کرده و از این تعداد پنج نفر جان خود را از دست داده اند.

 IOC در ادامه نشست هیات اجرایی خود «تعهد کامل خود را نسبت به برگزاری موفق المپیک ۲۰۲۰ توکیو ابراز کرد.»

این هیات گزارشی را در خصوص «تمامی اقدامات انجام شده فعلی در راستای مقابله با شرایط ایجاد شده توسط کرونا و مهار آن» استماع کرد.

IOC اعلام کرد: پیش از این (اواسط فوریه) یک کارگروه مشترک متشکل از کمیته بین المللی المپیک، کمیته توکیو ۲۰۲۰، شهر توکیو، دولت ژاپن و سازمان بهداشت جهانی ایجاد شده است. هیات اجرایی این نهاد بین المللی از اقدامات انجام شده قدردانی و حمایت می‌کند؛ اقداماتی که بخش مهمی از برنامه های توکیو را برای میزبانی امن و ایمن بازی ها تشکیل می دهد. IOC  همچنان از توصیه سازمان بهداشت جهانی پیروی می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک علاوه بر این، از همکاری نزدیک و انعطاف پذیر مابین فدراسیون‌ها، کمیته‌های المپیکی و دولت ها در مسیر آماده سازی برای بازی ها استقبال و اعلام کرد: تمامی اعضا و شرکا همچنان به همکاری نزدیک برای حل و فصل چالش‌های ناشی از ویروس کرونا ادامه می‌دهند.

این نهاد در ادامه تاکید کرد: هیات اجرایی IOC تمامی ورزشکاران را ترغیب می‌کند تا به آمادهسازی های خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ادامه دهند. IOC با فراهم کردن تازه‌ترین اطلاعات و پیشرفت‌ها برای ورزشکاران که در تارنمای Athlete۳۶۵ در دسترس عموم قرار دارد، همواره به حمایت از ورزشکاران ادامه خواهد داد.

باخ پیش از این گفته بود که از نشست هیات اجرایی به عنوان ابزاری برای آماده کردن بستر به منظور اتخاذ تصمیمات نهایی در نخستین جلسه پیش از آغاز تورنمنت (۱۵ تا ۱۷ ژوئن) استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا المپیک توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها بازی‌های المپیک 2020 توکیو هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا المپیک توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک سازمان جهانی بهداشت سوئیس کره جنوبی ایتالیا ژاپن ژاپن ویروس کرونا المپیک توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک سازمان جهانی بهداشت هیات اجرایی ویروس کرونا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال