Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده عباسعلی که یکشنبه هفته جاری و در جریان فینال رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ. اتریش در پیکار با رقیب ایتالیایی مصدوم شده بود، توسط دکتر بابک زرگرامینی در هانوفر تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

امینی در این مورد گفت: بعد از همکاری خوبی که در خصوص درمان سهراب مرادی با کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه برداری داشتیم و وی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد، در خصوص آسیب دیدگی حمیده عباسعلی سرگروه تیم بانوان نیز مقرر شد که معاینه توسط تیم ما انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با فدراسیون و مسئولان روز گذشته انتقال عباسعلی از سالزبورگ به هانوفر انجام شد. امروز صبح MRI از ناحیه آسیب دیده تهیه و پس از بررسی مشخص شد pcl به صورت کامل پاره شده ولی خوشبختانه مشکل غضروف، مینیسک ندارند.

دکتر زرگر حمیدی افزود: آسیب شدید است و زمان تا المپیک بسیار محدود، به همین دلیل قرار شد عباسعلی همینجا مانده و در اسرع وقت یعنی روز پنجشنبه پنجم مارس (۱۵ اسفندماه) ایشان توسط من تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و پس از آن نیز مراحل درمان در هانوفر طی شود و در ادامه پس از بهتر شدن شرایط برای ادامه درمان به تهران بازگردد.

این پزشک ایرانی در پایان گفت: از همه مسئولان فدراسیون کاراته، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکر می‌کنم که تلاش خوبی را برای بهبودی این قهرمان داشته اند و من نیز برای بهبودی او تلاش می‌کنم. ان شالله با استفاده از روش‌های جدید عباسعلی می‌تواند در المپیک مبارزه و کسب افتخار کند.

کد خبر 4869419

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته حمیده عباسعلی کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهارداشت: مردم ما همواره ثابت کردند در هر موضوعی در کنار انقلاب و یاران انقلاب هستند، سپاسگزار بی کران هستیم از خداوند و ولی امرمان امام رضا(ع) و شکر به خاطر اجرای امر قانون که تا امروز در حال انجام است.

وی افزود: مردمی که در کنار شهدا هستند و از خانواده شهدا هستند و جانبازان و ایثارگرانی که همواره پای نظام و انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از این موضوع وجود ندارد و قدردان و دست بوس تمامی مردم کشورم هستم؛ هیچ تردیدی برای نیروی انتظامی وپلیس و خدمتگذار در جامعه ای که دارای این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت و تا شما در صحنه هستید و هشیار و بیدار هستید هیچ دشمن بیرونی و خناس داخلی نخواهد توانست نقشه های شوم خود را اجرا کند و تا شما مردم هستید، خار چشم دشمن هستید و خواهید بود.

سردار رادان ادامه داد: بدانید که ما امروز با پشتوانه ای که از حضرت حق و امام رضا(ع) در خود می بینیم و حمایت و دعای خیر شما با هوشمندی تمامی آسیب های جامعه را رصد می‌کنیم، آسیب هایی که از جنس قانون گریزی است، برای اینکه بتوانیم با این ناهنجاریها و شبهه افکنی‌ها و قانون گریزی مبارزه کنیم تمام توانمان را به کار می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری  را گسترش دهند و ضد ارزش‌هایی که اگر یک رفتار عادی شود ارزش ،ضد ارزش و ضد ارزش در جامعه ارزش می‌شد و حجاب که ارزش است ضد ارزش می‌شد و این برنامه دشمن خارجی و داخلی است و سالیان سال وقت گذاشتند و تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد:دشمن 4هدف را دنبال می‌کرد؛ جامعه از اخلاق و فضیلت تهی شود و ضد ارزش ارزش شود و انحراف و کج روی را تبدیل به سکه رایج کنند و خانواده را دچار گسستگی کند و دیگر خانواده ای وجود نداشته باشد و روابط پنهان و آشکار در جامعه نهادینه و ارزش شود و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را آسیب بزنند؛ چرا که اگر امنیت روانی آسیب دید آن جامعه بی اخلاقی را امنیت می‌داند.

در حال بروزرسانی ...

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان