Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رباط کریم گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، شهرداری در اقدامی گسترده تمام معابر و خیابان ها ی سطح شهررباط کریم را ضدعفونی کرد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، اصغر پارسا با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان و خارج نشدن آنان از منازل خود جهت اجرای عملیات ضد عفونی کردن سطح شهراظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی شهروندان از ابتلا به این بیماریِ،شهرداری رباط کریم علاوه بر اقدامات پیشگیرانه،عصر امروز در یک طرح گسترده تمامی خیابان ها و معابر سطح شهررباط کریم را ضدعفونی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در همین راستا بیان داشت:تمامی بازار روزهای سطح شهر رباط کریم به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا و سلامت هموطنان تعطیل شد.

شهردار رباط کریم افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هر روز وسایل بازی کودکان در بوستان های سطح شهر ضدعفونی می شود.

 اصغر پارسا نسبت به شیوع بیماری کرونا بیان کرد:کارکنان و مراجعین شهرداری رباط کریم قبل از ورود به ساختمان اداری شهرداری با دستگاه تب سنج مورد آزمایش قرار می گیرند تا از صحت سلامت شان اطمینان حاصل شود.ضمنا ساختمان شهرداری هر روز صبح بطور مرتب ضدعفونی می شود.

شهردار رباط کریم به منظور حفظ سلامت رانندگان و مسافران شهرستان گفت: ناوگان تاکسیرانی شهرستان هرروز از ساعت 8صبح الی 16 توسط واحد تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل ونقل شهرداری رباط کریم ضدعفونی می شوندو رانندگان تاکسی می توانند برای ضد عفونی کردن خودروهای خود به پایانه شهرک شهید آبشناسان مراجعه کنند.

وی گفت: شهرداری رباط کریم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط این سازمان  دستکش کار بین کارگران زحمتکش سازمان سیما، منظر و فضای سبز توزیع شد.

پارسا از ادامه این طرح در روزهای آتی خبر داد و بیان داشت: بدلیل حساسیت موضوع و رفاه حال شهروندان محترم در روزهای آینده نیز مناطق اعلام شده شهرستان ضدعفونی خواهد شد که برای انجام درست و اصولی اینکار به همکاری مردم شریف منطقه نیازمندیم ومدیریت شهری رباط کریم تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با این ویروس و حفظ سلامت شهروندان به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه مهمترین عامل در پیشگیری از شیوع این ویروس رعایت نکات بهداشتی است، تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی کارشناسان توجه نموده و حتی الامکان درمنازل خود بمانند و طبق اطلاع رسانی های قبلی شهرداری در ساعات اعلام شده جهت ضدعفونی مناطق و معابر از منازل خود خارج نشوند.

انتهای پیام/ش

R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری رباط کریم شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود