Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص راستی آزمایی اجرای برجام تصریح کرد، نظارت و راستی‌آزمایی آژانس در ایران درباره برجام ادامه دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «کاظم غریب‌آبادی»، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این گزارش بار دیگر تائید می‌کند که فعالیت‌های راستی‌آزمایی آژانس درخصوص برجام از ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش همچنین می‌افزاید، فعالیت‌های ایران در رابطه با غنی‌سازی UF۶ در فردو ادامه داشته و سطح غنی‌سازی ایران نیز تا چهار و نیم درصد است.  

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت: براساس این گزارش، میزان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران تا ۱۹ فوریه سال جاری میلادی ۱۰۲۰.۹ کیلوگرم اعلام شده است. گزارش آژانس، همچنین اذعان می‌دارد که ایران سانتریفیوژهای جدید را نیز برابر اعلام خود نصب کرده است.

غریب‌آبادی همچنین گفت: این گزارش تاکید دارد که ایران همچنان به اجرای داوطلبانه و موقت پروتکل الحاقی ادامه می‌دهد و راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد و فعالیت‌های اظهارشده در ایران، ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: غریب آبادی راستی آزمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟